Gjest Bra de blir tatt Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=124298 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Helt enig - godt de får sin straff! Jeg ble så betatt av den skjønne gutten på bildet. Da kjente jeg det nå nesten glemte baby-suget komme tilbake. Synd man ikke er yngre og får meg seg mannen på en adopsjon til ...! 0 Siter
Gjest Bra de blir tatt Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Helt enig - godt de får sin straff! Jeg ble så betatt av den skjønne gutten på bildet. Da kjente jeg det nå nesten glemte baby-suget komme tilbake. Synd man ikke er yngre og får meg seg mannen på en adopsjon til ...! Skjønner- Vi er i gang med adopsjon fra Kina, og vi har 3 barn som er " hjemmelaga". Kan du ikke "gosnakke "med mannen din 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Skjønner- Vi er i gang med adopsjon fra Kina, og vi har 3 barn som er " hjemmelaga". Kan du ikke "gosnakke "med mannen din Nei, nå er det ingen mulighet for overtalelse lengre. Jentene våre er nå 7 og 10 år (hvor har årene blitt av ...) og vi nærmer oss snart ett nytt stort jubileum begge to (50....) og har blitt for gamle for flere småbarn ; føler vi. Vi koser oss med litt større barn og andre gleder og utfordringer enn det de fleste her på forumet er opptatt av ;o) Jeg klarer bare ikke helt å løsrive meg fra forumet og følger med litt ennå selv om jeg er en av de "gamle". Men; mine drømmer det har jeg. Kanskje i mitt neste liv så blir det mange barn .... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.