Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, så kom far og barn hjem fra legen - igjen. Jenta vår har fått noen store blemmer i munnen og nå fått påvist hånd-fot-munnsykdom, og skal holdes hjemme til over helgen.

Hva er det som skjer? I beg. november tok jeg ryggen (forts. sykemeldt og må mulig operere) så får far og barn kokhoste (november) og alle 3 på antibiotika. Jenta var hjemme fra barnehagen i 2 mnd.

De er ikke helt bra fortsatt.

Etter noen få uker i barnehagen fikk hun ørebetennelse etterfulgt av influensa (alle 3) og hun har akkurat avsluttet antibiotikakur mot urinveisinfeksjon og nå dette. Heldivis var meidisinen denne gang å spise masse is ;o)

Vi voksne er igang med influensaliknende runde nummer 2.

Vi er så og si aldri syke!, men denne vintern skulle vi få alt på èn gang. Men sånn er det vel innimellom.

Kom vår! Kom sol! Heldivis (?) er jo jeg sykemeldt og kan ta meg av henne uten å tenke sykedager mht jobb, men det har neimen ikke vært lett å ta hensyn til ryggen heller. Er bittelittegranne sliten nå. men ute skinner solen og vi går forhåpentligvis lysere tider i møte.

Jeg skal ikke klage! det er mange som har langt større problemer. Men det er kanskje lov å si et lite sukk?

Fortsetter under...

Å fyttigrisen, dette høres veldig slitsomt ut!! Stakkars dere.. Godt du holder humøret oppe og ser positivt på situasjonen. Prøv å nyte sola og hverandre oppi alt.. *trøsteklem*

Takk for det. Heldigvis har vi stor veranda med plass til masse sol, så nå tar jeg med meg kaffen.

Men det er værre med jenta mi. Hun har nok fått svekket imunforsvaret sitt betraktelig ja.

Håper vi går en solrik sommer i møte, så vi får hentet masse krefter.

Men nå drømmer jeg mest om 1) friskt barn og 2) bare veier så jeg kan begynne å komme meg litt ut, for det er ikke gøy å gå ute med denne ryggen på glattisen.

Alt går bedre om man bevarer sitt humør og det klarer vi heldigvis. Godt vi har ok stor leilighet......... ;o)

Selvsagt er det lov å komme med et hjertesukk!

Jammen har dere hatt en slitsom høst og vinter. Ønsker dere god bedring alle sammen :o)

Det blir sikkert ikke sånn neste høst. Og det er spådd at sommeren skal bli fin i år :o)

Takk for det! Og er det virkelig spådd en fin sommer. Jippi ;o)

Det har dere sikkert. VI har fått vår nå - trodde vi. Mann med dårlig rygg, Storebror med operasjon og sykehusopphold, lillesøster forkjøla og jeg bihulebetennelse.

Kunne det bli noe mer da? JA!

Bilen vår ble stjålet i går.

Fint...

Men som du sier. SOlen skinner - det kan jo bare gå en vei oppover.

og jeg får vært mye ute og gått fremover....

4 km til hovedveien er kult akkurat nå.

Men det er sol. Om noen uker er allting glemt mariamamma.

Puh... måtte bare får det ut.

Felles skjebne felles trøst.

Annonse

Det har dere sikkert. VI har fått vår nå - trodde vi. Mann med dårlig rygg, Storebror med operasjon og sykehusopphold, lillesøster forkjøla og jeg bihulebetennelse.

Kunne det bli noe mer da? JA!

Bilen vår ble stjålet i går.

Fint...

Men som du sier. SOlen skinner - det kan jo bare gå en vei oppover.

og jeg får vært mye ute og gått fremover....

4 km til hovedveien er kult akkurat nå.

Men det er sol. Om noen uker er allting glemt mariamamma.

Puh... måtte bare får det ut.

Felles skjebne felles trøst.

Stakkars dere da, ban! Er det ikke typisk at alt kommer på èn gang.

God bedring til hele famielen! Håper også bilen dukker opp igjen snart!

Og vi får håpe kaffepiken har rett at vi går vi en strålende sommer i møte!

litt trøst tilbake fra meg.

PS jenta vår er jo storfornøyd her, for den beste medisinen hun i flg legen kunne få - er å spise masse is!

Gjest togli

Vi har også fått vår dose denne vinteren. Jeg kan ikke huske at vi noen gang har hatt en så langvarig sykdomsperiode som vi hadde for noen uker siden. En slik periode hadde også jeg i høst (lungebetennelse).

En lege jeg snakka med at at denne vinteren har det vært usedvanlig mange ulike virus rundt omkring, og det tror jeg virkelig på!

Vi skal ikke klage, for dette var virkelig en skikeklig dose sykdom!

Når man har mange barn så får man sykdom i mange omganger også, da.

Vi har harr forkjølelser og feber-sykdommer, smat vannkopper som rammet alle 3 på en gang. Jeg har hatt en lei forkjølelse som jeg aldri føler meg helt frisk av siden jul,men mannen har klart seg bra.

Har vært lei og klaget jeg også, men du har virkelig grunn til å "klage".

Håper det er over nå!

Kom vår, kom vår, tralalalala!!

Vi har harr forkjølelser og feber-sykdommer, smat vannkopper som rammet alle 3 på en gang. Jeg har hatt en lei forkjølelse som jeg aldri føler meg helt frisk av siden jul,men mannen har klart seg bra.

Håper det er over nå!

Beklager alle tastefeilene. Jeg skal skjerpe meg.

Har et øye på minsten på 9 1/2 mnd som krabber og reiser seg opp overalt, tror det er derfor jeg skriver så mye feil i innleggene mine.

Beklager alle tastefeilene. Jeg skal skjerpe meg.

Har et øye på minsten på 9 1/2 mnd som krabber og reiser seg opp overalt, tror det er derfor jeg skriver så mye feil i innleggene mine.

Nei nå tror jeg det er noe galt med øynene mine også! La ikke merke til en eneste fiveskreil jeg... ;o)

er det noe jeg ikke fester meg er det skrivefeil men det er aknskje frodi jeg r litt raks på tatsarutet sevl! ;o)

Ja kom vår! God bedring til deg også!

Vi har også fått vår dose denne vinteren. Jeg kan ikke huske at vi noen gang har hatt en så langvarig sykdomsperiode som vi hadde for noen uker siden. En slik periode hadde også jeg i høst (lungebetennelse).

En lege jeg snakka med at at denne vinteren har det vært usedvanlig mange ulike virus rundt omkring, og det tror jeg virkelig på!

Ja det kan jammen meg se sånn ut! Håper dere er friske og raske hele familien nå da!

Men nå får vi håpe våren kommer for alvor og at vi slipper en slik vinter til neste år! Sol. Masse deilig sol. Kom.

Hm... når jeg tenker på det startet jeg sommerferien i fjor med halsbetennelse og høy feber. Og når jeg ble frisk jo da kom regnet. For et møkkaår det har vært! ;o) Men nuh kan der bare gå oppover?!

Håper det er over nå!

Vannkopper og det alle 3 på èn gang. Vakre vene. Voldsomt!

Håper du blir frisk snart da. Man hangler nok også litt ekstra lenge når man går på tomgang etter en lang vinter med så mye sykdom.

Annonse

Gjest togli

Ja det kan jammen meg se sånn ut! Håper dere er friske og raske hele familien nå da!

Men nå får vi håpe våren kommer for alvor og at vi slipper en slik vinter til neste år! Sol. Masse deilig sol. Kom.

Hm... når jeg tenker på det startet jeg sommerferien i fjor med halsbetennelse og høy feber. Og når jeg ble frisk jo da kom regnet. For et møkkaår det har vært! ;o) Men nuh kan der bare gå oppover?!

Ja, vi nekter å få influensa nå som den har kommet!!!

Jeg venter også på sol og sommer. Vi pleier aldri å være syke da *bank i bordet*

Du var nok maks uheldig sist sommer, så i år står du'n nok over :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...