Gå til innhold

Tv?

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

Kommer an på hva det er. Men jeg er alltid like i nærheten uansett.

Skrevet

Jeg er stort sett i nærheten iallefall, untatt om morgenene i helgene, da sover jeg mens ungene ser tv.

Skrevet

Nei gjør ikke det. Men datteren min er ikke interessert i det som går på barnetv, så hun får heller se film av og til.

Og nei..sitter ikke sammen med henne å ser filmen. Gjør som regel ting jeg må få gjort når hun først sitter stille framfor tvn.

Gjest pekka
Skrevet

Når tv er på så holder jeg meg aktiv med andre ting, men Emil er det jo litt artig å se på ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Synes det er koselig å se det sammen med dem, men ofte blir det til at jeg rydder bort middagen eller holder på med noe annet, i hvertfall gjennom deler av det.

Skrevet

Vi sitter for det meste ned begge to sammen med ungene og ser barne-tv. Da har vi ryddet vekk fra middagen og laget oss kaffe. Noen ganger begynner de å se alene, mens vi rydder vekk fra middagen.

Er ikke alltid vi ser "aktivt" på tv'n, men leser avisen - men vi er der vid siden av de.

Synes det er veldig koselig å få den tiden sammen - gjerne med en unge i hver armkrok.

Skrevet

Alltid når det bare er 4 åringen og stort sett alltid når de er begge to eller 6 åringen alene. Det gjelder uansett hva de ser av tv og film, vi liker å vite hva de ser og å ha mulighet til å forklare ting de lurer på i den sammenhengen det gjelder.

Gjest efoll
Skrevet

Ja, stort sett. Men det er mest fordi det er deilig å slappe av med en kopp kaffe på den tiden. Men det er ikke alltid vi ser barnetv, da

Skrevet

Det kommer helt an på hva som er på barne-tv akkurat da. Enkelte ting er jo veldig kjekt å se på med dem.

Uansett er jeg ikke langt unna.

hare1365380455
Skrevet

Det pleier jeg ikke, men jeg er i stua/på kjøkkenet.

Skrevet

Ja, stort sett. Koselig å sitte sammen i sofaen :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...