Gå til innhold

Synes synd på meg selv :(

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg feber - 39,9 på det meste. I dag er formen like dårlig. Nå har jeg sendt jentene på skole/barnehage (fått god hjelp av naboer som kjørte dem). Og så har jeg avtalt med bestemor og bestefar at de skal hente jentene og at de skal overnatte der!

Pappa'n kommer ikke hjem før i kveld, og i helga blir han også opptatt.

Takk og lov for snille besteforeldre. Nå håper jeg bare at lillebror er snill og sover leeeeeeenge i dag. Og at murerene som er her ikke bråker alt for mye...

Fryktelig upraktisk å bygge om huset samtidig som man er syk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224017-synes-synd-p%C3%A5-meg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Mom33

GOOOOOOD BEDRING!

Hadde en runde for noen små uker siden her også, da ble begge jentene og jeg syke samtidig. Med gubben ute av huset (laaaaangt unna) var det helt jæv...!

Godt du har besteforeldre som kan stille opp, men han derre mannen din må du filleriste litt i kveld om du ikke er blitt bedre...

:-)

GOOOOOOD BEDRING!

Hadde en runde for noen små uker siden her også, da ble begge jentene og jeg syke samtidig. Med gubben ute av huset (laaaaangt unna) var det helt jæv...!

Godt du har besteforeldre som kan stille opp, men han derre mannen din må du filleriste litt i kveld om du ikke er blitt bedre...

:-)

Hadde nok filleristet ham om jeg hadde orket.

Men jeg tror nok av svigermor tar ham litt fatt...

Annonse

Gjest Mom33

Hadde nok filleristet ham om jeg hadde orket.

Men jeg tror nok av svigermor tar ham litt fatt...

DET kaller jeg en god svigermor!

Seriøst: Han burde jo - helt av seg selv - finne ut at det er i hjemmet han har sin plass denne helga.

Og for guds skyld - ikke gå i den fella å svare "neida, det går bra" om han skulle komme til å spørre "vil du at jeg skal være hjemme i helga?"!

Oi, når har det vært mye for deg i det siste. Jeg håper helga går greit. Kanskje pappaen kan avlyse noen av helgeplanene og ta minstemann?

God bedring :)

He, he, ja det hadde vært fint. Men jeg tviler sterkt. Kjenner ham nok litt for godt...

DET kaller jeg en god svigermor!

Seriøst: Han burde jo - helt av seg selv - finne ut at det er i hjemmet han har sin plass denne helga.

Og for guds skyld - ikke gå i den fella å svare "neida, det går bra" om han skulle komme til å spørre "vil du at jeg skal være hjemme i helga?"!

Hadde han spurt om han skulle være hjemme i helga tror jeg at jeg hadde falt ned fra hva det nå var jeg sto/satt/lå på! Det hadde aldri falt meg inn å si at det gikk greit om han sa det, men han kommer aldri til å si det.

Kanskje han strekker seg til å bli en time kortere eller noe i den duren - og da ganske motvillig.

Huff, nå høres han helt forferdelig ut. Han er ikke det altså, bare litt spesiell????

Det var synd. Bodde du i nærheten skulle jeg kommet innom i morgen og tatt lillebror på trilletur :) Jeg håper familie og venner viser medlidenhet :)

Takk! Du er god du!

I dag skinner sola fra skyfri himmel. Jentene som er hos besteforeldrene er ute og går på ski og griller pølser. Jeg hadde såååå unnet lillebror en tur ut. Men, det blir det ikke noe av. Vi får heller beundre sola inne fra...

Takk! Du er god du!

I dag skinner sola fra skyfri himmel. Jentene som er hos besteforeldrene er ute og går på ski og griller pølser. Jeg hadde såååå unnet lillebror en tur ut. Men, det blir det ikke noe av. Vi får heller beundre sola inne fra...

Våren varer lenge ennå, så det blir sikkert masse fine trilleturer på lillebror :)

Siden vi alle er friske for første gang på tre helger, så tok jeg Squishy med ut i det fine været. Han sov en time i vogna, mens jeg snakket med en venninne og spiste kjeks, og så lekte vi litt på lekeplassen. Veldig koselig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...