jubalong70 Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Skrevet 25. mars 2006 Våren varer lenge ennå, så det blir sikkert masse fine trilleturer på lillebror Siden vi alle er friske for første gang på tre helger, så tok jeg Squishy med ut i det fine været. Han sov en time i vogna, mens jeg snakket med en venninne og spiste kjeks, og så lekte vi litt på lekeplassen. Veldig koselig Så godt for dere! Håper inderlig dere holder dere friske nå. Det har dere fortjent. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Så godt for dere! Håper inderlig dere holder dere friske nå. Det har dere fortjent. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Hadde han spurt om han skulle være hjemme i helga tror jeg at jeg hadde falt ned fra hva det nå var jeg sto/satt/lå på! Det hadde aldri falt meg inn å si at det gikk greit om han sa det, men han kommer aldri til å si det. Kanskje han strekker seg til å bli en time kortere eller noe i den duren - og da ganske motvillig. Huff, nå høres han helt forferdelig ut. Han er ikke det altså, bare litt spesiell???? Siden jeg oppfatter deg som en særdeles oppegående kvinne, regner jeg med at denne mannen har noen kvaliteter som ikke kommer fram her. Siden du har valgt å dele livet med ham, mener jeg. Min har lært, siden han ikke liker verken sur kone eller særdeles utrivelig hjemmestemning. He-he. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Skrevet 26. mars 2006 Siden jeg oppfatter deg som en særdeles oppegående kvinne, regner jeg med at denne mannen har noen kvaliteter som ikke kommer fram her. Siden du har valgt å dele livet med ham, mener jeg. Min har lært, siden han ikke liker verken sur kone eller særdeles utrivelig hjemmestemning. He-he. He, he. Ja, han har veldig mange gode kvaliteter. Blant annet at han alltid står ved løftene sine. Så har han sagt han skal hjelpe noen, så gjør han det - uansett. Tror det bare er dødsfall som får ham fra det. Dette er jo en kjempeflott egenskap, det er bare at jeg føler det går på bekostning av oss innimellom. Føler han godt kunne prioritere oss litt lenger opp når jeg vil det! Men han er 100% til å stole på - for alle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.