Gjest kinamamsen Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Jeg har en gang skrevet ned et dikt som sto på din hjemmeside, "Det skinner et lys". Er det du som har diktet det selv ? Jeg håper det er greit at jeg bruker det i et kort jeg skal sende til en venninne som er syk ? Forøvrig er det et nydelig dikt! 0 Siter
ahg Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Ja, jeg har skrevet det selv. Så hyggelig at du liker det! Du må gjerne bruke det i kortet til din venninne. Ønsker henne god bedring. God helg til deg! 0 Siter
Gjest klemz Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Ja, jeg har skrevet det selv. Så hyggelig at du liker det! Du må gjerne bruke det i kortet til din venninne. Ønsker henne god bedring. God helg til deg! Vil gjerne høre det!? Værsåsnill! 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Vil gjerne høre det!? Værsåsnill! Jeg vil gjerne fremheve ahg ' s fantastiske diktegenskaper og håper hun synes det er OK at jeg gjengir det her: Det skinner et lys Det skinner et lys i ditt indre som bærer din sjels spor. Det gløder en ild i ditt hjerte der skjønnhet og kjærlighet bor. Det strømmer en kraft i din kropp som sprenger seg fram for å leve et liv fylt av mening og glede. La stengslene falle la skyggene vike. Puss din innsikts lampe ren. Så ditt lys kan skinne ditt hjerte synge og din kropp danse på modige ben. ahg Med forbehold om feil linjeskift etc. ) Dette diktet betyr faktisk veldlig mye for meg ! Takk til ahg!!!!! 0 Siter
mamma10 Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Jeg vil gjerne fremheve ahg ' s fantastiske diktegenskaper og håper hun synes det er OK at jeg gjengir det her: Det skinner et lys Det skinner et lys i ditt indre som bærer din sjels spor. Det gløder en ild i ditt hjerte der skjønnhet og kjærlighet bor. Det strømmer en kraft i din kropp som sprenger seg fram for å leve et liv fylt av mening og glede. La stengslene falle la skyggene vike. Puss din innsikts lampe ren. Så ditt lys kan skinne ditt hjerte synge og din kropp danse på modige ben. ahg Med forbehold om feil linjeskift etc. ) Dette diktet betyr faktisk veldlig mye for meg ! Takk til ahg!!!!! Så fint dikt! Skal ha barnedåp på søndag og sliter med talen. kanskje.... Jeg får se om jeg kan lese det høyt uten å bli rørt for mye. :-) 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Ja, jeg har skrevet det selv. Så hyggelig at du liker det! Du må gjerne bruke det i kortet til din venninne. Ønsker henne god bedring. God helg til deg! Takk for det ! Du burde fortsette å skrive. Nydelig dikt! 0 Siter
ahg Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Takk for det ! Du burde fortsette å skrive. Nydelig dikt! Det er fint å få skryt, og samtidig blir jeg litt forlegen. Betrakter ikke meg selv som noe poetisk talent egentlig. Men jeg liker å skrive, og det vil jeg fortsette med. Hvis andre liker det jeg skriver, er det selvfølgelig kjempehyggelig :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.