Gjest efoll Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Hvor stor sykkel bør jeg kjøpe til min snart 7 år gamle jente? Hun er ganske høy for alderen, ca. 122-123 cm, muligens. Hun lærte å sykle i fjor, på en sykkel som skulle være for 4-6 åringer. Den er nå for liten. Hva bør jeg se etter når vi velger sykkel? Bør sykkelen ha gir? Hun har snart bursdag, så da skal hun få sykkel i presang. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 her er det noen tips: http://www.slf.no/Rad_tips/Sykling_med_barn Jeg tror jeg skal kjøpe med rundt 5 gir til min 6,5 åring neste gang han skal få sykkel. Mulig det blir nå i sommer. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jeg ville kjøpt sykkel med gir, såframt du tror hun takler å bruke håndbremsene til å stoppe med. Gir er på sykkelen er veldig viktig blandt ungene i gata her ihvertfall. DBS, Diamant, Merida; syklene er ganske like. Pass på at sykkelen er passe stor. Og dersom den ikke har bagasjebrett er det kjekt med en kurv. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jeg ville kjøpt sykkel med gir, såframt du tror hun takler å bruke håndbremsene til å stoppe med. Gir er på sykkelen er veldig viktig blandt ungene i gata her ihvertfall. DBS, Diamant, Merida; syklene er ganske like. Pass på at sykkelen er passe stor. Og dersom den ikke har bagasjebrett er det kjekt med en kurv. Man kan få sykkel med bakbrems/pedalbrems som også har gir. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.