Gå til innhold

Alder og antall barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• puttelull

2

• mariamamma

2

• uvitende......!

2

• fruen fra havet

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mom33

"mulig du er en slik gærning som bare samler informasjon om folk for å finne ut hvem de er i virkeligheten?"

Det er klart en relevant fremgangsmåte som du skildrer.

Hadde jeg lurt på om du var naboen min, så hadde jeg kunnet starte en slik tråd og håpt at du ville svare, så jeg fikk bekreftet at du hadde en Br.a på 150 som du fortalte meg over tekoppen i går.

For å være helt sikker, kan jeg etterpå starte en FU der jeg spør om hvilken farge folk har på baderomsflisene, bare for å være på den sikre siden...

Ja, jeg blir liksom litt sånn småskeptisk, gitt... Ikke fordi jeg legger ut så sensitiv info her, men fordi jeg ønsker ikke å tilkjennegi meg. Det er deilig med et sted hvor ingen kjenner en også!

Også liker jeg ikke tanken på at noen sitter der og samler info...

Gjest Ulvinnen

Ja, jeg blir liksom litt sånn småskeptisk, gitt... Ikke fordi jeg legger ut så sensitiv info her, men fordi jeg ønsker ikke å tilkjennegi meg. Det er deilig med et sted hvor ingen kjenner en også!

"Også liker jeg ikke tanken på at noen sitter der og samler info... "

Helt enig med deg. Jeg prøver å la være å fortelle for mye om meg selv (alder f.eks :-)), men det er lett å bli litt for snakkesalig her inne.

Annonse

Gjest Mom33

"Også liker jeg ikke tanken på at noen sitter der og samler info... "

Helt enig med deg. Jeg prøver å la være å fortelle for mye om meg selv (alder f.eks :-)), men det er lett å bli litt for snakkesalig her inne.

Åja, jeg antar at man - om man gidder - kan søke på nicket mitt og finne ut endel ting. Men spørsmålet er jo om det er sant alt, da! Bruker gjerne feil info der det ikke betyr noe for handlingen i innlegget, og svarer ikke på slike undersøkelser.

Gjest Ulvinnen

Åja, jeg antar at man - om man gidder - kan søke på nicket mitt og finne ut endel ting. Men spørsmålet er jo om det er sant alt, da! Bruker gjerne feil info der det ikke betyr noe for handlingen i innlegget, og svarer ikke på slike undersøkelser.

Det er uhyre sjelden at jeg har søkt på noe nick.

Men egentlig så burde jeg jo søke på deg før jeg underskriver på adopsjonspapirene!

Det jeg vet er at du er over 33 år og har en fantastisk svigersønn til meg og to nydelige barnebarn. Og at du elsker mc'er og sorte skinndresser.

Når jeg tenker meg om, så sier jo det det meste, så jeg trenger ikke å sjekke noe mer :-)

Gjest Mom33

Det er uhyre sjelden at jeg har søkt på noe nick.

Men egentlig så burde jeg jo søke på deg før jeg underskriver på adopsjonspapirene!

Det jeg vet er at du er over 33 år og har en fantastisk svigersønn til meg og to nydelige barnebarn. Og at du elsker mc'er og sorte skinndresser.

Når jeg tenker meg om, så sier jo det det meste, så jeg trenger ikke å sjekke noe mer :-)

Det der burde være nok, ja! He-he.

Har du fått LID enda?

Gjest nysgjerrig bruker

Jeg samler ikke info om noen. Jeg var bare nysgjerrig. Men du kan jo tro hva du vil.

Annonse

Gjest nysgjerrig bruker

Det kan godt hende at du er dønn ærlig, men i såfall - hvorfor bruker du ikke ditt faste og kjente nick?

Hvis jeg gjorde det, kunne det da også hende jeg hadde uærlige hensikter, og at ingenting jeg hadde fortalt om meg selv på doktoronline stemte. Fast nick eller ikke så vet man ikke det andre sier her stemmer.

Gjest Mom33

Hvis jeg gjorde det, kunne det da også hende jeg hadde uærlige hensikter, og at ingenting jeg hadde fortalt om meg selv på doktoronline stemte. Fast nick eller ikke så vet man ikke det andre sier her stemmer.

Selvfølgelig ikke, men det var ikke helt poenget heller.

Samma det, du har jo fått endel svar, og det var jo det du ville.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...