Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye med en datter!

Håper dere får treffe henne snart!

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Emma27

3

• Melissa

2

• AAA

1

• hypathia

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gratulerer så fantastisk mye! Hærlig med Colombia-gladmeldinger!

Håper dere får reise snart!

Hilsen

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille prinsessa!!

Og selv om jeg selvfølgelig blir kanonmisunnelig, så synes jeg likevel det er deilig å se at det ikke trenger å ta like lang tid for alle :-)))

Beste hilsen fra

Gjest girasol
Skrevet

Gratulerer så mye!! :-) Og riktig god tur til vakre, vakre Colombia!!

M.v.h.

Skrevet

Gratulerer så masse!!

Vi reiser til Bogota 14 april. og har overtagelse 17 april. Kanskje vi treffes :-))

Jenta vår er 23 mnd nå,

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsessa..... vi har også en Bogota-prinsesse. :-)

Gled dere!!

God tur!!

Skrevet

Åååååå gratulerer såååå mye !!!!

Lykke til videre med reiseforberedelser :-)

...og god tur.

Det er jo kun en uke siden vi kom hjem fra fire fantastiske uker i Bogota (en uke på San Andres)

Hilsen (elan på colombialista)

Skrevet

Gratulerer såååååå mye med prinsessa !!!!!

ellymor1365380489
Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med en datter! Vi fikk også tildeling på fredag, så jeg kan jo tenke meg sånn cirka hvordan helgen deres har vært hittil ;)

Dere har vel kortere ventetid mellom tildeling og reise enn oss (Thailand) - håper alt går greit og lykke til med forberedelsene!

Klem fra

Gjest juliansmamma
Skrevet

Gratulerer så masse, og god tur! Så herlig!!! Vet du hvor dere skal bo? Drar dere til San Andres?

Skrevet

Gratulerer så masse, og god tur! Så herlig!!! Vet du hvor dere skal bo? Drar dere til San Andres?

Hei!

Vi tenkte vi skulle bo på Halifax. Får jo se hva som er ledig. Vi lurte også på en tur til San Andres, men vi får jo se an været!!

Skrevet

GRATULERER så masse med en helt sikkert nydelig Bogotàjente. Håper dere snart får overtagelsesdato :-)

Skrevet

Gratulerer med jenta!

God tur til vakre Colombia!

Mvh

Skrevet

Oversender de største gratulasjoner og roper høyt HURRA, HURRA, HURRA for ei herlig lita prinsesse.

Skrevet

ÅÅÅ så deilig å høre om en flott jente ! Gratulerer på det varmeste!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...