Gå til innhold

Spise brød

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Hvordan få babyen til å spise brød? Snuppa er litt over 8 mnd og jeg synes det er på tide å begynne med et brødmåltid.

Jeg kutter brød i ørsmå terninger, og først så bløtet jeg dem i morsmelk, men da bare sugde hun ut melka og spytta ut brødet. Så har jeg prøvd å rulle dem i fruktpure som hun synes er kjempegodt, men det kommer ut igjen. Brekker seg og står i da. Så har jeg prøvd å mose brødbitene sammen med fruktpureen, dette gikk heller ikke.

Åssen få henne til å spise brød? Er det vanlig at det tar land tid å venne seg til å spise brød?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke uvanlig, ihvertfall.

Virker som hun ikke er klar for brød enda.

Mine eldste spiste ikke brød før de var 11-313 mnd, han på 9 1/2 mnd kaster opp av det, senest i går, da vi prøvde igjen.

Skrevet

Ikke uvanlig, ihvertfall.

Virker som hun ikke er klar for brød enda.

Mine eldste spiste ikke brød før de var 11-313 mnd, han på 9 1/2 mnd kaster opp av det, senest i går, da vi prøvde igjen.

11-313 mnd? Når begynner man å telle år i stedet for mnd egentlig? ;-p

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg presenterer meg alltid i mnd når noen spør hvor gammel jeg er ;o)

Skrevet

Vi ga brødskalk da jenta vår var rundt 8 mnd, og det var veldig stas. Men da hadde hun begynnt å få tenner så det var minst like stas å ha noe å gnage på.

Skrevet

Ja? Jeg er f.eks. 420 mnd gammel selv.

:-)

Skrevet

Ja? Jeg er f.eks. 420 mnd gammel selv.

:-)

hehe :-)

Skrevet

Jeg ville ha ventet litt.

Når hun er klar for det, tar hun brødet.

Prøv jevnlig, og vips så vil hun nok ha det .0)

Lykke til!

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...