flosshatt Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Vi har barnet vårt i en kortidsbarnehage og får redusert kontantstøtte. I sommer er barnehagen stengt i 2 mnd, kan vi kreve kontantstøtte for disse to mnd (altså full støtte) eller får vi fremdeles redusert? 0 Siter
Gjest mamma 24-7 Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Jeg ville prøvd meg på full støtte disse månedene. 0 Siter
AAA Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Hei! Jeg tviler på at du har rett til kontantstøtte i deres tilfelle. Fant dette under Spørsmål og svar om kontantstøtte på trygdeetatens hjemmeside: Barnet går i heltidsbarnehage. Hele juli måned er imidlertid barnehagen stengt. Kan jeg få kontantstøtte for juli måned? Svar: Nei, barnet anses å disponere plassen selv om barnehagen er feriestengt. Barnet slutter 15. juni i en privat barnehage med offentlig driftstilskudd, og skal begynne i en kommunal barnehage 3. august. Kan jeg få kontantstøtte i mellomperioden? Svar: Nei, det foreligger ikke rett til kontantstøtte ved skifte fra en barnehage med offentlig støtte til en annen barnehage med offentlig støtte. MVH 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.