Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fillolin

8

• sibadulla*4

5

• muangthai

3

• Thaimamma

3

Gratulerer så masse med jenta deres. Sitter her og føler på de samme følelsene selv. De bildene bilr gode å ha fremover til dere skal reise å hente henne. Håper det ikke er så lenge til før det skjer. Kos dere masse som nybakte foreldre til en liten datter og lykke til med forberedelsene til reisen.

HURRA HURRA!!! Det er jo akkurat denne beskjeden jeg har ventet på å lese her inne de siste månedene! Å nå ble jeg glad på dine vegne. Endelig ble det deres tur. Det var på tide!!

Gratulerer så kjempe-masse, fillolin, og nyt lykkeruset. Det går nok ikke over med det første;-) Det var jo ikke gamle frøkenen - bare 8 mnd... Håper tiden går fort-fort til dere får hente prinsessen hjem!

Klem fra

Annonse

Gratulerr så masse med ei datter... Håper tiden frem mot avreis går superfort.. Er det snakk om lang ventetid før dere kan få treffe henne????

Ja, i Thailand tar det en stund mellom tildeling og henting. Tallene varierer litt, men 5 måneder må vi iallefall regne med og kanskje helt opp til 10 selv om jeg tror det er helt unntaksvis. "Til høsten", sier vi til oss selv. Eller "over sommeren" - det høres litt bedre ut ;) Uansett, dette har vi forsøkt å "psyke oss opp" til. Nå får vi se hvordan det går...

Gjest Cebuline

Ja, i Thailand tar det en stund mellom tildeling og henting. Tallene varierer litt, men 5 måneder må vi iallefall regne med og kanskje helt opp til 10 selv om jeg tror det er helt unntaksvis. "Til høsten", sier vi til oss selv. Eller "over sommeren" - det høres litt bedre ut ;) Uansett, dette har vi forsøkt å "psyke oss opp" til. Nå får vi se hvordan det går...

Gratulerer så mye med jenta. Finnes det noen forklaring på den lange ventetiden før dere kan dra?

Annonse

sibadulla*4

Kjære, kjære fillolin!

Så utrolig hyggelig å høre! GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endelig var det deres tur til å få verdens skjønneste lille skapning :o) En liten tulle! Ja, er det ikke herlig hvordan tildelingen sletter ut alle ventefrustrasjoner... Og, enda bedre blir det når dere får henne i armene... Jeg håper dere slipper å vente alt for lenge på reisebeskjeden - dere har fortjent at det går litt raskere enn forventet i noen faser nå! Uansett; kos dere med bilder og rapporter i ventetiden. Det er utrolig hvordan rapportene våre har stemt overens med hvordan barna virkelig var (er :o) Ganske utrolig at man får anledning til å bli litt "kjent med" barnet på denne måten, før man møter det i virkeligheten (for å se litt positivt på ventetiden :o)

Har du spørsmål, svarer jeg deg gjerne (kan jo også sende deg noen bilder av våre to fra smilets land :o) Jeg har for tiden ingen "anonym nok" mailadr. til å legge ut her, men hvis jeg får din, kan jeg sende deg en mail.

Regner med at dere har feriet stort i helgen?! Lykke til videre!!!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...