Gå til innhold

Hvordan sier dere det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel... På telefonen til sambo - jeg tok testen mens han var på jobb, klarte ikke holde meg...

Til ungene hans sa vi det bare som det var, at jeg hadde baby i magen og at de skulle bli storesøsken (og omtrent når)

Mine foreldre fikk vite det pr. sms... Mamma hadde bursdag en stund før jeg var 12 uker, men jeg hadde lyst til å gi henne det i bursdagspresang. De var i London, så det måtte nesten bli pr sms. Spurte bare om hun var klar til å bli mormor - og det var hun visst :)

Resten av slekta, dvs. familien til sambo, fikk vite det pr. telefon de også, fordi de bor 50 mil unna.

Vi gjorde med andre ord ingen store greier ut av det - men alle ble glade for det :)

Gjest lille rosinen

Når jeg blir gravid har jeg lyst å "gi det bort" til jul eller bursdag til svigermor hvis det hadde passet seg sånn. Men jeg tror ikke vi hadde klart å vente med å fortelle det...

Det med kopp var en god ide... Hvis man finner en koselig en :-)

Annonse

Gjest uten nick nå, ja...

På samme måten som jeg sippa meg til at mannen min skulle fri, så sippa jeg når jeg fortalte det til foreldrene mine. Bare 4-5 uker på vei, men det satte en solid strek for et omfattende og ekstremt jobbprosjekt jeg var involvert i. Jeg var jo ærklært ufrivillig og uforklarlig barnløs, så jeg kunne gi meg ut på ekstremting. "Når skal du dra", spurte de. [vræææl] "Jeg drar ikke, jeg skal ha barn". Og så mange ganger jeg hadde planlagt og ønsket å komme med nyheten på alle mulige lure måter. Men nei. Det var snørr og tårer hele veien :)

Gjest Anonym jeg også

På samme måten som jeg sippa meg til at mannen min skulle fri, så sippa jeg når jeg fortalte det til foreldrene mine. Bare 4-5 uker på vei, men det satte en solid strek for et omfattende og ekstremt jobbprosjekt jeg var involvert i. Jeg var jo ærklært ufrivillig og uforklarlig barnløs, så jeg kunne gi meg ut på ekstremting. "Når skal du dra", spurte de. [vræææl] "Jeg drar ikke, jeg skal ha barn". Og så mange ganger jeg hadde planlagt og ønsket å komme med nyheten på alle mulige lure måter. Men nei. Det var snørr og tårer hele veien :)

Sippa deg til at gubben skulle fri? Skjønner godt at du er anonym...

Gjest uten nick nå, ja...

Sippa deg til at gubben skulle fri? Skjønner godt at du er anonym...

Det var vel ikke heeelt sånn, da. Jeg måtte flytte pga jobb, sippa fordi jeg måtte reise fra han, og da kom han med det gode forslaget. Tror ikke han har angra så altfor mye etterpå ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...