Gjest snart sommer Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Ja, nå nærmer bikini sesongen seg snart, og jeg føler for å gå ned noen kilo, ca 3-4, men jeg vil gjøre det på en sunn måte. Har prøvd å legge opp en slags kostliste, men må høre her om det virker ok. frokost: 40 gram havregryn, et glass skummet melk og et eple lunsj: to skiver grovt brød med magert pålegg, en lett yoghurt med lite fett mellommåltid to knekkebrød med magert pålegg middag: masse grønnsaker, en kyllingfilet eller fiskefilet, to poteter/pasta eller ris, ikke noe saus eller dressing kveldsmat: en lett yoghurt og ett knekkebrød med magert pålegg. Høres dette ok ut? I tillegg har jeg planer om å gå en times tur hver dag og trene styrke 2 ganger i uken. Fører dette til en vektnedgang på ca en halv kilo i uken? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Umulig å si hvor mye du vil gå ned. Veldig avhengig av hva du veier i dag + hva du gjør utenom. MEN det høres i hvertfall fornuftig ut. Lite fett/karbohydrater + godt med mosjon fører jo til vekttap:-) Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.