Gå til innhold

Tegningsblødning/fødsel??

Anbefalte innlegg

Gjest Dolly26

Da jeg stod opp i dag var hele truseinnlegget fullt av brunt blod og litt i trusen også.Da var kl.ca 10.45.Ringte føden og der fikk jeg beskjed om at det antakelig var tegningsblødning.Skulle se an utover dagen.Det kommer noe brunt blod enda.Kjenner ingen tegn til direkte tegn til rier,men bitte bitte litt murringer/kynnere av og til..

Kan fødselen starte innen kort tid da?

Har termin 11.april..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224275-tegningsbl%C3%B8dningf%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dolly26

Den kan det, men jeg hadde noen småblødninger de siste to-tre ukene før jeg fødte.

Ah,nei..Jeg som håpet at det ville skje noe de nærmeste dagene,men det kan jo selvfølgelig være individuelt.

Spurte ei venninne og hun blødde slik i tre dager før hun fødte, og det har jeg fått inntrykk av det jeg har funnet på nettet også.Det samme gjaldt min mor også..

Ja,ja,jeg får leve i håpet..

Har født før,men har glemt, og det var ikke slik med noen av de 2 andre..(nr.2 ble født 1uke før termin,så da havner jeg på 4.april denne gangen)..

Ah,nei..Jeg som håpet at det ville skje noe de nærmeste dagene,men det kan jo selvfølgelig være individuelt.

Spurte ei venninne og hun blødde slik i tre dager før hun fødte, og det har jeg fått inntrykk av det jeg har funnet på nettet også.Det samme gjaldt min mor også..

Ja,ja,jeg får leve i håpet..

Har født før,men har glemt, og det var ikke slik med noen av de 2 andre..(nr.2 ble født 1uke før termin,så da havner jeg på 4.april denne gangen)..

Det er jo fint om du slipper å gå på overtid, men det er kanskje litt tidlig å føde nå. Det beste er kanskje å komme seg så nært termin som mulig.

Kos deg den siste tiden før fødselen, i alle fall (om det blir tre dager eller tre uker) :)

Gjest Dolly26

Det er jo fint om du slipper å gå på overtid, men det er kanskje litt tidlig å føde nå. Det beste er kanskje å komme seg så nært termin som mulig.

Kos deg den siste tiden før fødselen, i alle fall (om det blir tre dager eller tre uker) :)

Ja,det er sant det.Var på ekstra ultralyd på torsdag og da var baby`n litt liten enda ca.2,5-2,6kg,så hvis den blir der en stund til så blir den jo litt større.Fikk da også beskjed at den ville bli ca. 15% mindre enn gj.snittet.

Ble oppringt på vei hjem fra s.huset og ble fortalt at det var normalt for min kropp å få små barn(nr.1 veide 3170 og nr.3085) og litt lite fostervann(haddde nedre grense).

Takk!

Annonse

Ja,det er sant det.Var på ekstra ultralyd på torsdag og da var baby`n litt liten enda ca.2,5-2,6kg,så hvis den blir der en stund til så blir den jo litt større.Fikk da også beskjed at den ville bli ca. 15% mindre enn gj.snittet.

Ble oppringt på vei hjem fra s.huset og ble fortalt at det var normalt for min kropp å få små barn(nr.1 veide 3170 og nr.3085) og litt lite fostervann(haddde nedre grense).

Takk!

Babyen blir nok akkurat passe. Fyller seg selv fra bunn til topp ;)

Hvordan går det med deg nå?

Gjest Dolly26

Babyen blir nok akkurat passe. Fyller seg selv fra bunn til topp ;)

Hvordan går det med deg nå?

I dag har jeg har vanlig utflod.Synes i natt at jeg hadde noen murringer i magen da jeg snudde meg rundt etc.

Har drevet med støvsuging og sengetøy skifting o.l. for å håpe at det skjer noe.Kjenner det trykker i ryggen og litt foran.

Min mor pratet med ei jordmor der hvor jeg skal føde og hun trodde det var noe på gang,så jeg bare venter og venter..

Ellers i god form.

Gjest Dolly26

Jeg hadde tegningsblødninger i over en måned før jeg fødte, og hver gang spådde jordmor at jeg kom til å føde innen 1-2 dager...

Holdt på å bli sprø.

Åh,stakkars deg!Da tror jeg at jeg hadde blitt sprø også.

Jeg har jo bare 14 dager igjen i morgen(ultralyd)jeg da(min egen er den 8.), og dette er nr. 3,så jeg håper jeg ikke går over tida,for da tror jeg at jeg blir gal..

I dag har jeg har vanlig utflod.Synes i natt at jeg hadde noen murringer i magen da jeg snudde meg rundt etc.

Har drevet med støvsuging og sengetøy skifting o.l. for å håpe at det skjer noe.Kjenner det trykker i ryggen og litt foran.

Min mor pratet med ei jordmor der hvor jeg skal føde og hun trodde det var noe på gang,så jeg bare venter og venter..

Ellers i god form.

Det kan bare være kynnere. Jeg gikk med kynnere lenge og trodde at det beste jeg kunne gjøre var å holde meg i aktivitet (husarbeid, laaaange gå turer osv). Men jordmødrene på sykehuset sa at det bare var tull. Babyen kommer når den er klar, det er bedre å slappe av og dempe kynnerene, slik at du ikke blir helt utslitt.

Men du får gjøre det du er komfortabel med selv. Babyen har i alle fall ikke vondt av å bli inne i magen en god stund ennå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...