Gå til innhold

En filippinsk prins !

Anbefalte innlegg

Shalom1365380735
Skrevet

Torsdag (på studietur i utlandet) fekk eg telefonen - en flott liten gut på 2 år og 3 mnd ! Tida gjekk sakte før eg kom heim og fekk sjå han. Storesystra er i ekstase og vi ligg hakk i hel - 19 mnd på ML er over. Endelig er vi i mål!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsen. Håper reisebeskjed kommer fortere enn forventet.

Skrevet

Så herlig - Gratulerer! Håper dere får hente ham snart.

Og tenk det, 3 tildelinger her inne samme helgen. Det er jammen ikke dagligdags! :-)

MVH

Skrevet

Gratulerer med en sønn! Det er en fantastisk følelse, ja - vi fikk tildeling på fredag, så jeg kan lett leve meg inn i hvordan dere har det nå ;) Lykke til med reiseforberedelsene og god tur når den dagen kommer! Hvor lang tid pleier det å ta?

trk1365380645
Skrevet

Så herlig! Gratulerer så masse med prinsen!

Gratulasjonsklem fra

Skrevet

Gratulerer så mye, håper dere får reise snart!!!!

Skrevet

Gratulerer sååå masse med den lille prinsen :) Håper dere får hente ham snart.

Stor klem fra

kristin691365380881
Skrevet

Gratulerer så mye!

Lykke til videre :-)

Vennlig hilsen

Skrevet

Så fantastisk etter sååå lang ventetid! Gratulerer så mye!!

Måtte tiden gå fort-fort til dere får reise.

Shalom1365380735
Skrevet

Gratulerer med en sønn! Det er en fantastisk følelse, ja - vi fikk tildeling på fredag, så jeg kan lett leve meg inn i hvordan dere har det nå ;) Lykke til med reiseforberedelsene og god tur når den dagen kommer! Hvor lang tid pleier det å ta?

Vi får hente i løpet av 4-6 veker - dere da ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...