Gjest blirsnartgal!!!! Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 er allergisk for diverse ting ute når våren nærmer seg. nå merker jeg allerede att jeg er mye tett i nesa,klør i nesa og tørr i øynene. pleier også og ha noen skikkelig hostekuler selv om jeg ikke er forkjølet. jeg synes ikke att zyrtec eller noen av de du får kjøpt på apotek uten resept fungerer. er det noen av dere mødre som vet om noe som fungerer 0 Siter
Gjest GA Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Gå til lege, få tatt en allergitest, utstyr deg med nesespray (kanskje kortison) allergipiller og øyedråper. Det er mye billigere med medisiner på resept, og du kan få noe som er nyere og virker bedre enn Zyrtec (det virker ikke på min allergi) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Gå til legen, få testa deg og få medisiner på blå resept. Jeg hadde mye bedre effekt av Aerius enn Zyrtec. Det er viktig at du begynner å forebygge med tabletter tidlig, før pollensesongen starter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.