Gå til innhold

Billa blir tre år....

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Denne uken blir Billa tre år...

Så nå har jeg stor jente, som skal i stor barnehage (forhåpentlig) fra høsten av, har sluttet med bleier, skal slutte med smokk denne uken, får ha på neglelakk, smøre brødskivene selv, tørke seg selv etter å ha tisset, klarer "alt" selv - og likevel trives aller best i mammas armkrok utslitt etter bursdagsfeiring en hel søndag...

Litt godt å være ferdig med småbarnsgreiene, litt trist iom at det kanskje aldri vil skje igjen - og aller mest ganske sjokkerende at tre år har gått så fort!

Husker som om det var i går at jeg gikk og gikk for å få igang fødselen, at dol-mammaer sa jeg skulle nyte den siste tiden i fred før det tok av, at jeg ikke trodde dere, og aller aller første gang jeg holdt henne i armene...

Dette betyr jo bare at jeg blir eldre også, kanskje mer voksen og moden (hvem vet?) - men garantert full av erfaringer og opplevelser jeg aldri ville vært foruten, både de første skrittene, bleieslutt, vannkopper og knall & fall!

Så, gratulerer med dagen til (ikke så) liten Bille, fra mamman din som er så stolt av deg, og så glad i deg - og aldri noen gang ville vært deg foruten, selv om ting ikke ble som vi trodde :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224357-billa-blir-tre-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok-kjerring

Sukk.....:)

Det er bare så utrolig kor fort tida går..

Minstemann er blitt hele tre år han også. Det va flott det du skreiv, fikk meg til å tenke enda mere på kor herlige dei e disse skjønne miraklene våre. At vi faktisk kan skape noen så skjønne levende vesener.. Vi har jo dem bare til låns, så vi må ta vare på den tida vi kan ha dei hos oss og lære dei det beste vi kan om livet..

Gratulere så mye med tre års dagen "lille" billa :)

Gjest Persille

Sukk.....:)

Det er bare så utrolig kor fort tida går..

Minstemann er blitt hele tre år han også. Det va flott det du skreiv, fikk meg til å tenke enda mere på kor herlige dei e disse skjønne miraklene våre. At vi faktisk kan skape noen så skjønne levende vesener.. Vi har jo dem bare til låns, så vi må ta vare på den tida vi kan ha dei hos oss og lære dei det beste vi kan om livet..

Gratulere så mye med tre års dagen "lille" billa :)

:)

Gjest kroppogsjel

Lillebror her blir snart fire. Og jeg sitter med mange av de samme tankene som deg.

Når jeg ymter frempå om nr 3 (som gubbingsen sier tvert nei til) så drar han frem alt slitet og strevet det var da det stod på som verst, mens jeg likevel syns det er helt verdt det.

Det er veldig vemodig å skulle forsone seg med tanken på at småbarnsperioden er over......

Gjest Persille

Lillebror her blir snart fire. Og jeg sitter med mange av de samme tankene som deg.

Når jeg ymter frempå om nr 3 (som gubbingsen sier tvert nei til) så drar han frem alt slitet og strevet det var da det stod på som verst, mens jeg likevel syns det er helt verdt det.

Det er veldig vemodig å skulle forsone seg med tanken på at småbarnsperioden er over......

Jeg er bare 26, og har bare én liten prinsesse - så sånn sett er mulighetene der.

Men; det krever en passende far som jeg vet jeg kan leve resten av livet med, og den delen er litt verre :(

ok-kjerring

Jeg tror mannfolka ser på dette med graviditet og småbarn på en helt annen måte en hva vi kvinner gjør. Når jeg tar opp temaet om babyer her i huset så trekker han fram kun det negative (som jeg forlengst har glemt).Ikkje misforstå, jeg vil ikkje ha flere barn. Jeg har fått mine tre barn. Verdens snilleste unger(i mine øyne:) )men nå vil jeg følge dei videre i oppveksten og prøve å henge med i alt de vil prestere i tiden framover. Det er en travel tid framover, om en har ett mirakel eller tre..

Annonse

Jeg blir helt rørt jeg!!!

Gratulerer så mye til lille Billa!

Jeg blir også ganske sentimental når det er barnebursdager her i huset. Så langt har storesøster feiret 6, og lillesøster 5. Lillebror blir snart 6 mnd - helt utrolig. Tiden flyr så utrolig fort.

Jeg kan ta meg i å kikke ned på lillebror og minnes hvordan det var når storesøster var så stor. Og jeg synes ikke det er lenge siden.

Jeg velger lett å se bort i fra at jeg også har blitt 6 år eldre siden jeg fikk barn ;)

Eg har ein gutt på snart 7 og har ville hatt fleire siden han var veldig liten, men mannen min seier me har nok... Førstå det den som kan :-(

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...