Gå til innhold

Skremmende om vaksiner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp. Jeg også.

Vi følger vanlig vaksinasjonsprogram, da.

Men helt nye vaksiner må jeg lese grundig om først. Vurderer fremdeles den Prevnar-vaksina, emn har ikke gjort noe med det enda.

Og vaksineforsøk ville mine barn aldri ha deltatt på.

Vi har laget vårt eget vaksinasjonsopplegg også vi. Og jeg snakket med helsesøster om den nye vaksina, og hun anbefalte den faktisk ikke. Sa det ikke var så mye mer hjernehinnebetennelse nå enn før, at de ikke visste nok om langtidsbivirkninger osv.

Så vi kommer ikke til å gi den til lillebror.

Helt enig.

Ser du skriver til Kizmiaz at dere har laget deres eget vaksine program, det gjorde vi også. Jeg mener at jeg har en sunn skepsis til vaksiner. Noen mener selvsagt at jeg er helt sprø som i det hele tatt tør å stille spørsmål ved det. Jeg på min side syns de som gir barna sine vaksiner uten å sjekke hva det er, men bare fordi det er anbefalt er litt sprøe, så jeg er ikke noe bedre selv ;)

Helt enig.

Ser du skriver til Kizmiaz at dere har laget deres eget vaksine program, det gjorde vi også. Jeg mener at jeg har en sunn skepsis til vaksiner. Noen mener selvsagt at jeg er helt sprø som i det hele tatt tør å stille spørsmål ved det. Jeg på min side syns de som gir barna sine vaksiner uten å sjekke hva det er, men bare fordi det er anbefalt er litt sprøe, så jeg er ikke noe bedre selv ;)

Jeg får også reaksjoner om vi virkelig tør å ikke vaksinere barna fullt ut og følge programmet. Men jeg mener jeg har gode grunner for ikke å gjøre det.

Godt å vite at vi er flere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...