Gå til innhold

Mystisk vondt i magen...

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

på venstre eller høyre side? Jeg hadde det samme i flere uker for en måned siden ( på venstre side), og gikk tilslutt til lege. Han mente det var magekatarr / irritabel tarm, og at det skyldtes stress/mas. Ble også undersøkt med ultralyd, og de fant ikke noe galt. Det gikk over av seg selv tilslutt.

Det er midt på, midt mellom ribbeina, litt lenger ned enn der de møtes, omtrent på linje med det nest nederste paret...

Fortsetter under...

Gjest prust

Sopp og kjøttdeig? Så rart...

Stekt kjøttdeig tåler han ikke. Derfor koker vi alltid kjøttdeigen når vi lager gryterett, lasagne, og andre ting. I mange år har han ikke tålt pizza i det hele tatt, men i vinter (før denne siste episoden) så har han tålt pizza laget av kokt kjøttdeig. Osten må da være myk, ikke så stekt at den er hard.

Gjest Persille

Stekt kjøttdeig tåler han ikke. Derfor koker vi alltid kjøttdeigen når vi lager gryterett, lasagne, og andre ting. I mange år har han ikke tålt pizza i det hele tatt, men i vinter (før denne siste episoden) så har han tålt pizza laget av kokt kjøttdeig. Osten må da være myk, ikke så stekt at den er hard.

I alle dager...

For meg høres sånne ting helt utrolig ut? At det har noe å si hvor godt stekt osten er, eller om kjøttdeigen er stekt eller kokt. Urk, jeg orker ikke tenke på sånne ting!

Får håpe det hjelper å bare ligge litt, eller noe i den duren...

Gjest prust

I alle dager...

For meg høres sånne ting helt utrolig ut? At det har noe å si hvor godt stekt osten er, eller om kjøttdeigen er stekt eller kokt. Urk, jeg orker ikke tenke på sånne ting!

Får håpe det hjelper å bare ligge litt, eller noe i den duren...

Håper du finner ut av det. Har du ringt legen nå da? Flink jente og ringe legen i dag!!!!

En blir vant til det meste mht kosthold, i alle fall i hverdagsmaten. Verre er det når vi er på besøk eller spiser ute med jobben....

God bedring!

Gjest Persille

Håper du finner ut av det. Har du ringt legen nå da? Flink jente og ringe legen i dag!!!!

En blir vant til det meste mht kosthold, i alle fall i hverdagsmaten. Verre er det når vi er på besøk eller spiser ute med jobben....

God bedring!

Har ringt, fikk time i morgen ettermiddag - men det blir nok legevakten nå.

Det kan ikke være så mye kø der nå? Jeg kan ikke gå sånn her i mange døgn til...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...