Gjest Persille Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Vel, da har jeg fått tips om magesår, magekatarr, gallebetennelse og brokk... Er det ikke en sang om det mon tro? Og nå er det faktisk sånn at det ikke er noe greit å sitte på jobb i det hele tatt, så jeg skal ringe legen etterpå. Tapas til lunsj var kanskje ikke så lurt... Jada, jada - burde gjort det før osv, men de har alltid så enkel svar og aldri noen løsning, så jeg bruker ikke tid på det om jeg ikke virkelig må. Men nå må jeg visst 0 Siter
Velouria Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Kom deg til legen, dette er ikke greit altså. Jeg liker heller ikke gå til legen, men noen ganger bare MÅ man og dette er en av de gangene. *dytter Persille avgårde* 0 Siter
ekte nick Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Du må gå til legen! Hun vil utifra beskrivelsene forstå hvor i magen smertene sitter, og mulige årsaker. Hun vil om nødvendigs sende deg til spesialist for videre undersøkelser. Føler du ikke at fastlegen din hjelper deg, kan du alltids bestille time på et privat legesenter for en "second opinion", det gjør jeg iblant. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.