Gå til innhold

Mensen etter fødselen

Anbefalte innlegg

Gjest erfaringer??

Hei.

Jeg lurer litt på når dere har fått mensen igjen etter fødselen? jeg begynte å blø 2 mnd etter fødselen, men ikke så mye. blødde ikke hver mnd. men i oktober ble det helt slutt. jeg ammer enda, men er 12,5 mnd, siden fødselen nå.. jeg har tatt flere tester men er ikke gravid igjen. noen som vil dele erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224409-mensen-etter-f%C3%B8dselen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk mens hhv. 8 mnd og 11-12 mnd etter de to første fødslene. Nå, snart 10 mnd etter fødsel nr. 3 har jeg fremdeles ikke sett noe til FruRød.

Jeg har ammet barna lenge, om natten også.

Jeg har tatt mange gravi-tester i årenes løp, for man kan jo aldri vite.....

Mensen ble regelmessig igjen etter etpar måneder, men jeg rakk bare å ha den en eller to ganger før jeg ble gravid igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...