org Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Altså, nå damer, nå har jeg vært flink! Har vasket og ryddet nesten overalt! Og det er en deilig følelse, altså! 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Har du tenkt å gi alle oss andre dårlig samvittighet nå da???? 0 Siter
Velouria Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Æsj... det skulle jeg gjøre også, men med 39 i feber og en bortreist mann velger jeg å ligge her i sengen å slappe av med dol i stedet. Trenger å slappe av litt før jeg henter frøknene som sikkert trenger litt oppmerksomhet og sånn *Snufs* 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Fint at du er så tidlig ferdig - da rekker du huset mitt også 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Du har vært kjempeflink!!! (Sukk, ser rundt meg på rotet og skitten som ligger her...) 0 Siter
Gjest alenemamma Skrevet 27. mars 2006 Skrevet 27. mars 2006 Æsj... det skulle jeg gjøre også, men med 39 i feber og en bortreist mann velger jeg å ligge her i sengen å slappe av med dol i stedet. Trenger å slappe av litt før jeg henter frøknene som sikkert trenger litt oppmerksomhet og sånn *Snufs* God bedring! Jeg er i samme situasjon som deg (sengeliggende med feber), men heldigvis henter bestemor ungen i barnehagen i dag og leverer til meg ikveld, slik at jeg får hvilt meg litt mer. 0 Siter
org Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Skrevet 27. mars 2006 Har du tenkt å gi alle oss andre dårlig samvittighet nå da???? Den dårlige samvittigheta har jeg resten av tiden... 0 Siter
org Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Skrevet 27. mars 2006 Æsj... det skulle jeg gjøre også, men med 39 i feber og en bortreist mann velger jeg å ligge her i sengen å slappe av med dol i stedet. Trenger å slappe av litt før jeg henter frøknene som sikkert trenger litt oppmerksomhet og sånn *Snufs* God bedring! 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 28. mars 2006 Skrevet 28. mars 2006 For noen uker siden vasket jeg HELE huset. Brukte 8 timer (m/ små pauser) og etter endt arbeidsdag avr jeg meget fornøyd. Rent og pent i alle rom. FAntastisk deilig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.