Gå til innhold

Babykino... noen erfaringer?

Gjest kino er gøy - men blir veldig sjeldent

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen år siden jeg gikk på babykino (2000 og 2003) men det har nok ikke endret seg noe særlig. Jeg gikk fra jentene var bare noen uker til de var nesten et år. Passet på å holde dem våkne så godt jeg kunne, og ammet i det jeg satte meg ned i salen. Dermed sov de under hele forestillingen, og mor fikk nyte film i fred og ro :-)

Babykino kan være topp det! Du må bare være forberedt på mye støy, mye lys, og at muligheten er tilstedetfor at du må gå midt i filmen med hysterisk baby (det har skjedd her en gang *sukk*. Hun var dødstrøtt men klarte ikke å sovne i alt lyset og lyden).

Ta deg en tur og prøv da vel :-)

Gjest efoll

Mener å huske at det var ganske mye støy og uroligheter...Måtte ut midt i filmen for å skifte bleie....

Se an filmen litt. Er det er lettfattelig film som ikke krever den største konsentrasjonen, går det stort sett greit. Men den helt store filmopplevelsen er det ikke, til det er det for lyst, for dårlig lyd og for mange gråtende babyer ;)

Men det skader ikke å prøve!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...