Velouria Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Eller som den gangen jeg skulle følge en 6-åring på besøk til en kamerat: Han var knallsikker på veien, så han nektet å la moren sin forklare. Jeg stolte på ham, for han var en oppvakt liten gutt, og hadde vært på besøk der før. Og vi gikk nedover et boligfelt, og jeg ser øynene hans begynner å vandre. Caloni: Hvilken vei er det vi skal gå inn, "Lukas"? Lukas: Nei, jeg husker ikke, jeg. Caloni: Du sa jo at du var så sikker på at du visste hvor hun bodde? hvorpå Lukas ser på meg med alvorlige øyne og sier "ja, men jeg er bare et barn, og det er ikke meningen at jeg skal vite alt, det er det de voksne som skal! Jeg måtte jo nesten gi ham rett i det (!) Endte opp med å ringe opplysningen da, for navnet visste jeg. Så vi fant fram *lol* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/224494-noen-ganger-n%C3%A5r-4-%C3%A5ringen-snakker-er-det-som-%C3%A5-h%C3%B8re-seg-selv/page/2/#findComment-1692691 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.