Gå til innhold

Alle disse ryktene

Anbefalte innlegg

Gjest KinaKinaKina
Skrevet

Hvorfor bekrefter ikke adopsjonsforeningene de økte ventetidene i Kina?Hvor mye kommer de til å øke?Er det forvenet at de skal gå ned snarlig?Burde ikke ad foreningene vite dette fra Kina?

Skrevet

Hei Jeg blir frustrert og stiller meg uforstående til hvor lite informasjon som kommer fra AF. En venninne av meg ringte AF mandag denne uken for å høre om hun snart fikk telefon (hun har ikke fulgt med på FUB og DOL) og ventet dermed en tildeling i mars. Det AF sa var at ingen av deres søkere var med i denne runden og at man ikke vet når de med LID 30 juni blir tatt. Da er det veldig fint at disse to nettverkene er opprettet, for jeg var mentalt forberedt på 30.5 cut-off det var ikke min venninne fordi hun ikke fikk noen informasjon og ikke var noe klokere etter at hun hadde ringt AF. Jeg tror jeg hadde gått i frø hadde jeg ikke hatt FUB, det er der den beste informasjonen ligger angående kina-tildeling. Det er hardt nok å vente og når man ikke vet noe som helst har man ikke sjanse til å forberede seg på denne dårlige nyheten som nå er kommet. Det kan jo i realiteten ta 4-5 mnd før vi med LID 30 juni får tildeling og det kan i beste fall skje om mnd. Her burde AF yte bedre service for sine medlemmer. Ser at Verdens Barn gjør littegranne mer enn AF.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...