Gå til innhold

Yippi! endelig ferdig med dokumentene.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest venter tredjemann

Heisan !

Vi er i samme gruppa til VB, 1 april. Bor i Midt-Norge.Hvor bor dere ?

(Hadde lovt mannen min å holde meg unna DOL en stund, blir så hekta. Og se på meg nå...;O))

Vi bor på Østlandet. Dette er tredje adopsjon. Har en jente (kina) og gutt (kora) fra før.

Det er veldig frustrerende med den lange - og økende ventetiden.

Er det førstegang for dere?

Vi får holde motet oppe hos hverandre i denne lange ventetiden!

Gjest Candice

Vi bor på Østlandet. Dette er tredje adopsjon. Har en jente (kina) og gutt (kora) fra før.

Det er veldig frustrerende med den lange - og økende ventetiden.

Er det førstegang for dere?

Vi får holde motet oppe hos hverandre i denne lange ventetiden!

Hei !

Yepp, det er vår første adopjon, og vi er superutålmodige, fordi det tok 1 år i kommunen før de startet saken vår.

Krysser fingra for kortere ventetid ;O)

Annonse

Hei !

Yepp, det er vår første adopjon, og vi er superutålmodige, fordi det tok 1 år i kommunen før de startet saken vår.

Krysser fingra for kortere ventetid ;O)

Hei. Jeg er enslig søker, og er like langt som dere. Leverte papirene til VB 27 mars, og kommer med 1. April gruppa.Hadde vært hyggelig å holdt kontakten. Vi får vel samme LID dato vi da.. Spennende. Jeg bor i Sarpsborg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...