Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer litt; hvis noen skryter av barnet ditt (så flott h*n er) - tar du det som ros av deg som forelder?

Besteforeldrene på den ene siden sier ofte dette om sønnen vår, men jeg har aldri tenkt at dette har noe med oss voksne å gjøre. At han er fantastisk og flott har noe med han å gjøre og er ikke vår fortjeneste.

Men nå i helgen la de på; det er jo fordi han har så flotte og flinke foreldre. Det var så deilig å høre, spesielt siden vi har et temlig anstrengt forhold.

Hvordan tolker dere slike ord om barna deres?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224603-ros-til-barn-foreldre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, det kommer litt an på hva som blir rost.

Endel av grunnen til at mine barn er stort sett greie er jo at jeg har vært svært aktiv i oppdragelsen av dem. Dermed er jo det litt min fortjeneste også - synes jeg. Samtidig så er de nok ganske greie jenter i seg selv, og det ikke min fortjeneste.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...