Gå til innhold

Kapten Sabeltann-bill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest amparro

Hvis du skal ha biletter burde du bestille nå! Jeg bestilte for flere måneder siden og da var allerede de "beste" plassene borte. Når du bestiller ser du et "kart" over senen og sitteplassene, så da ser du hvor det er best å sitte.

Vi var der i fjor også og satt på annen rad, rett foran, det var kjempebra. Vi kom ikke fullt så nære i år, men nære nok.

Du burde raske på for å få fine sitteplasser!

http://www.kristiansand.as/

litt og finne her tror jeg, ellers bør du beregne et par dager i dyreparken synes jeg, tar litt tid og få med seg alt. Det finnes todagers pass

:-)

http://www.dyreparken.com/

Litt vanskelig å anbefale noe spesiellt når jeg ikke vet hva du og din familie vil ha av aktiviteter, men spør gjerne, jeg har bodd her nesten hele mitt liv:-)

Vi har vært på Sabeltann de siste to årene, og skal dit i år igjen. Pass på å ikke sitte for langt til siden, da ser du ikke skuta når den kommer seilende inn i starten, og sitter du langt ut på ventre side så ser du ikke Grusomme Gabriel når han kommer opp av vannet. Bedre med en plass langt bak da!

Vi kjøpte billetter før jul, så nå sitter vi i første feldt på. Vi var ikke så raske de tidligere årene...

å det er mye du må gjøre i vår fantastiske by....

dyreparken må dere jo få med dere, livet på strendene er jo også flott, og gjerne en tur med en båt i skjærgården.

Er jo skattejakt på sørlandet på sommeren - det elsker ungene - søk på nettet.

Hamresanden har en fin strand for barnefamilier, og om du vil o i nærheten av dyreparken så er det en flott champingplass med hytter.

Dere må for all del få med dere fiskebrygga - den er vel så fin som den i Bergen - levende sjødyr syntes barna er vanvittig fasinerende, også er det mange fine resturanter for hele familien...

Kos dere!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...