Gå til innhold

Romantisk weekend.........

Gjest Optimisten venter på orakelsvar :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips?? Mor, far og en 5-åring. Masse stress og mas på jobb og hjemme for tiden, ikke mye tid og anledning til kos og å gjøre noe sammen alle tre... Noen som har en ide om noe man kan gjøre en helg, som tilfredsstiller 5-åringens behov for lek og moro, og også kan gi mor og far en mulighet til å kose seg litt...? God mat og varmt vann... Gjerne overnatting, helst i et par timers kjøreturs avstand fra Oslo, ikke _alt_ for dyrt.

Fortsetter under...

Gjest efoll
Skrevet

Pers hotell på Gol? Der er det et flott badeland, det faller vel i smak hos små og store. Har ikke vært der selv, men skal dit snart ;) gleder meg!

Sjekk ut nettsiden www.pers.no

God tur!

delphina1365380402
Skrevet

Med de rimelige flybillettene dere kan få tak i, bl.a. med Norwegean, er det rimeligste å f.eks. fly til Krakow, Gdansk eller Berlin. Billig hotell finner dere på nettet, - helt ned til 300 pr natt for dobbeltrom.Flyturen får dere for kr 600 t/r for voksen.

Annonse

Skrevet

Trodde dere skulle på "voksen-weekend" jeg, i og med overskriften. Det er vel begrenset hvor "romantisk" helgen blir med en 5-åring. Ikke mye champagne og sengesalsa da, nei... Men da har jeg et par forslag:

Skjærgårdsparken Hotell i Langesund (med badeland)

Badeland Hotell i Sarpsborg

En tur til København - tivoli har åpent i påska!

Slutter meg til forslaget om Pers på Gol

Tanumstrand (litt sør for Strømstad)

Lykke til!

Skrevet

Absolutt København! Der finnes mye for både store og små :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Har fått anbefalt Gudbrandsgard ved Kvitfjell, der er høy standard, hyggelig og dessuten aktiviteter for barn.

Men ganske dyrt..

Gjest Elextra
Skrevet

Trodde dere skulle på "voksen-weekend" jeg, i og med overskriften. Det er vel begrenset hvor "romantisk" helgen blir med en 5-åring. Ikke mye champagne og sengesalsa da, nei... Men da har jeg et par forslag:

Lykke til!

Hehe, tenkte jeg også, en viss selvmotsigelse der ;).

Skrevet

Lykke til!

hehe, ja det kan du si... Men det er ikke så enkelt m barnevakt for tiden heller, og det skal egentlig svært lite til for å øke romansenivået i forhold til det hverdagslivet vi har nå...! Et lite glass rødvin skal vi vel få tyllet i oss likevel tenker jeg....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...