Gå til innhold

Dress vs regntøy

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue

... i disse våte dager i oslo, hva har dere på barna?

Her hvvor vi bor er det slaps, slaps, slaps. Ganske mye snø, men veldig vått!

I dag gikk guttungen avgårde med boblejakke og regnbukse med fleece under...

Burde vel være greit å kaste bort dressen snart nå! Er jo snart April!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224653-dress-vs-regnt%C3%B8y/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min førsteklassing hadde vinterjakke og vanntett overtrekksbukse igår. Idag ville han heller ha dress (nokså vanntett allværsdress), jeg antar det er fordi han synes det er vel så greit å ta på seg den, som to andre plagg.

Jeg er lei av søkkvåte hansker, så idag fikk jeg ham til å ta regnvotter i stedet.

Vi skal bort i påsken, og jeg har bestemt at etter ferien er det tørt, varmt vårvær :-)

Ja for et slapseføre vi har her i Oslo! Og når det så ut som våren skulle gjøre sin anmars lot den vente på seg enda lenger.

I barnehagen vår har de fleste fortsatt dress men med regnbukse utenpå. Ifjor gjorde den entusiastiske mamma en litt rask beslutning. Våren kom jo i februar/mars og snøen forsvant. pakket bort dress m.m, men gjett hvem som måtte på loftet igjen etter noen dager. For det kom snø. Masse masse snø.......

Er allikevel bedre å ha godt med tøy under regntøy enn å bli klissvåt i en vinterdress da.

Ja takk begge deler - foreløpig. Og som du sier det er jo snart april ;o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...