Tippen1365380969 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Har vært skilt et år nå og eks'en svikter. Har vanlig samværsavtale som han ikke følger opp i det hele tatt, han dukker opp når det passer ham, gjerne kl 21 midt i uken og forventer å få ta barna med, men i helgene har han vært totalt fraværende. Nå har han funnet seg en ny dame, hun er 24 år yngre enn ham, og på alder med hans eldste barn som han hadde fra før jeg traff ham. Det som virkelig har fått begeret til å renne over for meg nå er at minstemann på 5 år kommer hjem og forteller at de hadde vært ute og øvelseskjørt med dette "barnet", som ikke har fått lappen enda. Mens hun kjørte satt eks'en ved siden av med 5-åringen på fanget uten sele på, bilen han kjører er en to-seter. Det får da være grenser for uansvarlighet? Jeg ble mildt sagt forbanna da jeg hørte det. På toppen av det hele har han bedt gutten lyve til meg og ikke si noe om at denne "jentungen" var der, han vil ikke at jeg skal vite at han er sammen med henne, men jeg er jo ikke dum! Jeg har sagt at jeg ikke har noe imot at han finner seg en ny, men at han bør vente med å presentere en evt ny kjæreste til barna før han er sikker på at det er seriøst, og en mann i 40-årene som er sammen med en som knapt er fylt 18 kan vel umulig være noe som kommer til å vare? Det går ikke an å stole på ham i det hele tatt, han lyver om alt og ber gjerne barna om å lyve til meg også. Nå er det veldig lite fristende å overlate barna til ham, selv om jeg selvfølgelig vil at de skal ha et godt forhold til faren. Hva hadde dere gjort? Hva har jeg å stille opp med? MÅ jeg bare finne meg i at han lærer barna og lyve og kjører rundt med livet deres som innsats? Har selvfølgelig prøvd å diskutere dette med ham, men det er håpløst, han kan ikke se at han har gjort noe galt, og mener at det er jeg som er sprø. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/224659-h%C3%A5pl%C3%B8s-far/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hvilken samlivspartner han velger er jo helt opp til han. Men å lære barna å juge + gjøre ulovlige ting som faktisk kan være veldig farlig for barna hadde jeg ikke akseptert. Jeg mener også at man bør vente en god stund med å introdusere nye partnere for barna. Men jeg vet jo at mange ikke er enige med meg i det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/224659-h%C3%A5pl%C3%B8s-far/#findComment-1685808 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.