Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

6

• Maggi

2

• sheba

2

• linko

1

Mest aktive i denne tråden

-jøss, en elg (peker utav vinduet)

Haha, den får jeg høre hvert år.

Mye man kan gjøre. eks barna kan si at det stod i avisen om noe dere vet han intereserer seg for, når han leter i avisen sier man aprilsnarr.

He he, den er gjenganger her. Jeg hadde tenkt å skrive isbjørn, da,,, ;o)

Gjest Trill-lurt

Hvor store er barna dine? En stygg aprilspøk, er å alliere seg med en kamerat/venninne, og si det er fra en butikk i nærheten. Få personen til å si at vi har sønnen/datteren din her nede, som er blitt knepet i nasking. Vi ønsker at du henter barnet ditt umiddelbart.

Tenker han ville bli temmelig lang i maska, hvis han henvendte seg til sjefen, og spurte etter barnet sitt.

Stygg spøk!!

Gjest nei ikke nick

Si at naboen ringte/sendte sms og spurte om han kunne komme over å hjelpe han med noe.

Har prøvd det selv på en og han satt flere timer hjemme hos naboen og fikk servert både det ene og andre for naboen trodde han kom på besøk og han vi sendte av gårde spurte ikke om hva han skulle hjelpe til med.

Glemmer aldri ansiktet hans når han kom tilbake og fikk høre at det var spøk. kniiis

Annonse

Gjest togli

-jøss, en elg (peker utav vinduet)

Haha, den får jeg høre hvert år.

Mye man kan gjøre. eks barna kan si at det stod i avisen om noe dere vet han intereserer seg for, når han leter i avisen sier man aprilsnarr.

Hos oss pleier det å være elefanter og giraffer ute i hagen 1.april ;-)

Annonse

Da min nåværende 13 åring var 6 år fikk jeg ham til å gå ut og leke ganske tidlig, vi fylte bøtta hans med sølevann og da "pappa" satt med morrakaffe og brødskive kom han marsjerende inn skitten og fæl å sa tydelig stolt: "Nå har æ vaska bilen din i sølevann, kan du hjelpe og skylle"!!

hehehe tror gubben var utenfor på et par sekunder, livredd! (han hadde to mnd i forvegen kjøpt ny bil)

Den der glemmer vi aldri;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...