Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

6

• Maggi

2

• sheba

2

• linko

1

Mest aktive i denne tråden

Hvis du har barn under 5-6år så kan du gjøre som sønnen til ei venninne gjorde. Han smørte rompa full av nugatti og skrik til mora at han hadde bæsja på seg.

Vi ler godt av det enda...

Denne skal jeg vurdere - grise litt med nugattien på toalettet. Mannen min kommer til å gå av hengslene ;)

Annonse

Da min nåværende 13 åring var 6 år fikk jeg ham til å gå ut og leke ganske tidlig, vi fylte bøtta hans med sølevann og da "pappa" satt med morrakaffe og brødskive kom han marsjerende inn skitten og fæl å sa tydelig stolt: "Nå har æ vaska bilen din i sølevann, kan du hjelpe og skylle"!!

hehehe tror gubben var utenfor på et par sekunder, livredd! (han hadde to mnd i forvegen kjøpt ny bil)

Den der glemmer vi aldri;-)

He he.. Mennene er jo så utrolig redd for bilene sine. Jeg tipper han var lettet over at det bare var en spøk!!!

He he.. Mennene er jo så utrolig redd for bilene sine. Jeg tipper han var lettet over at det bare var en spøk!!!

hehe ja det var han:-)

men vannslangen hentet han og gjett hvem som ble klissvåt da vi senere var ute og ryddet i gården??? Joda, meg!! hehe

det var verdt det:-)

Gjest togli

Jeg har blitt den heldige eier av et strutsegg. Nå trenger jeg en historie til en gjeng mistenksomme unger.

Du satt på dass en dag og så plutselig måtte du bommelomme og gjett hva som kom ut!!!?? Jooo, et strutseegg!!

Eh..hm...vel..eller? Kommer kanskje an på om ungene er i bæsj-promp-tiss-alderen eller ikke.....

Du satt på dass en dag og så plutselig måtte du bommelomme og gjett hva som kom ut!!!?? Jooo, et strutseegg!!

Eh..hm...vel..eller? Kommer kanskje an på om ungene er i bæsj-promp-tiss-alderen eller ikke.....

Jeg er "gal" fra før, så det spiller vel ingen rolle :-)

Annonse

Gjest kavringen

Gjem barna når far kommer hjem fra jobben, og lat som om det var han som skulle hente de på skole/i barnehage. Husk å være hysterisk når du "skjønner" at barna sitter alene og venter på å bli hentet.

Bare synd at 1. april er på en lørdag i år ;)

Gjest prust

Da min nåværende 13 åring var 6 år fikk jeg ham til å gå ut og leke ganske tidlig, vi fylte bøtta hans med sølevann og da "pappa" satt med morrakaffe og brødskive kom han marsjerende inn skitten og fæl å sa tydelig stolt: "Nå har æ vaska bilen din i sølevann, kan du hjelpe og skylle"!!

hehehe tror gubben var utenfor på et par sekunder, livredd! (han hadde to mnd i forvegen kjøpt ny bil)

Den der glemmer vi aldri;-)

Huff, så stygt gjort :-)

Hadde mannen min fått servert den på morrakvisten, tror jeg ikke han hadde klart å le av det.... En spøker IKKE om skade på bilen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...