Gå til innhold

Når man slutter med pillen...?

Anbefalte innlegg

Gjest Lisan12

Vi har planlagt at jeg skal slutte på pillen i sommer, og se om vi blir gravide.

Jeg har ikke vært gravid før, og jeg har gått på pillen i mange år.

Hvor lang tid er det normalt at det tar før kroppen er i gjenge igjen da? Tenker på at jeg vil tro jeg får en lengere menstrasjon enn vanlig første gangen osv. For jeg har tidligere måttet kutte ut pillen i et par måneder pga. noe problemer i underlivet, og da blødde jeg nesten sammenhengende hele tiden....

Er dette normalt, eller kan det ha noe med at jeg hadde problemer da?

Ser liksom ikke for meg å gå hele sommeren med tamponger i veska liksom.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224723-n%C3%A5r-man-slutter-med-pillen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nei ikke nå

Jeg fikk aldri mensen etter å ha sluttet på p-piller etter mange års bruk - jeg ble gravid med en gang!

Om legens beregninger skulle være riktig, ble barnet unnfanget ca. 10 dager etter siste pille!

Ikke helt uvanlig, etter hva jeg har forstått. Men det kan selvfølgelg ta mer tid.

Annonse

Man har da vel vanligvis mensen om man går på p piller!!!

Ikke mensen, men en medikamentindusert blødning. Mensen har man om man har en blødning etter eggløsning. Og siden p-pillen hindrer eggløsning får man heller ikke vanlig menstruasjon.

Jeg hadde blødning hver måned mens jeg gikk på p-pillen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...