Gå til innhold

menstruasjon etter 5 uker?


bontis

Anbefalte innlegg

Jeg fødte en gutt for 5 uker siden.

Renselen varte ca 4 uker. Nå har jeg nettopp hatt brystbetennelse med høy feber og penicillinkur. I går begynte jeg å blø igjen ganske mye ( som en kraftig menstruasjon)

Dette har jeg også gjort idag. Har ganske svake menssmerter. Kan dette være menstruasjonen som er kommet tilbake? er det vanlig så tidlig?

Kan også nevne at etter fødselen hadde jeg kraftige blødninger og måtte gå på pillekur fordi livmoren ikke trakk seg skikkelig sammen og det lå hinnerester igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kengumamma

Oi, du er tidligere enn meg, jeg fikk mensen etter ca 2 mnd. Men det kan jo også være fødselen som er årsaken, kanskje renselsen din ike var helt ferdig? Du skal vel til 5 ukers kontroll, og da bør du spørre om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

januarmamma

Jeg var ferdig med renselsen etter 2 uker jeg... og menstruasjonen begynte etter 4 uker! Også jeg som trodde jeg skulle slippe dette når jeg ammet! Men neida... Har begynt på minipillen og nå 11 uker etter fødselen har jeg mensen for tredje gang!!! Menssmerter har jeg også! Jippi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...