Gå til innhold

Svigermor tok konfirmasjonspengene til mannen min.

Anbefalte innlegg

Gjest men hva kan en gjøre? :-(
Skrevet

Det er mange år siden, men han fortalte det til meg nå nylig. Jeg synes det var så utrolig frekt gjort av henne! Hun har også tatt penger av ham før.

Skrevet

?????

Og ellers? Jeg måtte bare fortelle det til noen vel fordi jeg ble irritert.

Gjest mamma 24-7
Skrevet

Dette er sansynligvis enda svært sårt for mannen din. Min ex-svigermor tok ikke pengene, men hun nekta han å bruke noe som helst av dem før han ble 18. Dette er i alle fall enda et sårt tema for han.

Skrevet

Og ellers? Jeg måtte bare fortelle det til noen vel fordi jeg ble irritert.

Har han ikke fått de tilbake da?

Skrevet

Har han ikke fått de tilbake da?

Nei.

Hun har også tatt penger av ham andre ganger.

Skrevet

Dette er sansynligvis enda svært sårt for mannen din. Min ex-svigermor tok ikke pengene, men hun nekta han å bruke noe som helst av dem før han ble 18. Dette er i alle fall enda et sårt tema for han.

Han sier det er fortid, men jeg kan ikke tro det er helt glemt nei.

Skrevet

Da kan han vel be henne om å betale tilbake konfirmasjonspengene og andre penger hun har tatt.

Forholdet deres tar vel ikke særlig skade siden det sannsynligvis ikke er så godt fra før ?

• 1 måned senere...
Skrevet

Frekke dama! Det hører tydeligvis ikke fortia til, når han nevnte det nettop...?

Det er jo bare å notere opp hvor mye hun skylder ham,og gi henne brevet. Se hva hun gjør/sier...

Men jeg synes det bør bli opp til mannen din om han vil konfrontere sin mor med dette. Desverre må vi nok finne i oss i å bite i det sure eplet av og til,når det ikke er opp til deg..

Skrevet

Frekke dama! Det hører tydeligvis ikke fortia til, når han nevnte det nettop...?

Det er jo bare å notere opp hvor mye hun skylder ham,og gi henne brevet. Se hva hun gjør/sier...

Men jeg synes det bør bli opp til mannen din om han vil konfrontere sin mor med dette. Desverre må vi nok finne i oss i å bite i det sure eplet av og til,når det ikke er opp til deg..

Jeg tror ikke han kommer til å be om pengene, selv om hun også har tatt penger av ham senere også.

mumitrollet
Skrevet

Synes faktisk det hørtes ganske fornuftig ut, jeg, i alle om han var en type som kunne finne på å søle dem vekk.

Gjest mamma 24-7
Skrevet

Synes faktisk det hørtes ganske fornuftig ut, jeg, i alle om han var en type som kunne finne på å søle dem vekk.

Ja det var nok fornuftig, men han kunne fått utdelt et mindre beløp som han kunne bruke på hva han ville. det er snakk om å være litt smidig, og ikke direkte rigid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...