Gå til innhold

solkrem og våtservietter-hvilke bruker du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

Det var XP våtservietter som kom best ut på den testen i fjor. Synes de er kjempegreie. uparfyrmerte, fungerer helt greit!

Grønn hverdag hadde tester på solkremer i fjor og i forfjor. Vet ikke om det fremdeles ligger no om det på nettsiden deres: www.gronnhverdag.no

Gjest togli

Dr.Hauschas solkrem var visst den som kom best ut i solkremtest ifjor. Denne inneholder ingen skadelige stoffer. Vi var veldig fornøyde med det merket i Spania ifjor sommer (ungene var 1, 5 og 8 år gamle).

Våtserviettene X-tra fra Coop skal være uten skadelige stoffer.

Annonse

Gjest togli

Dr. Hauscha er en god solkrem både for store og små.

XP var våtserviettene som ble best i test. Kjøpes hos Coop.

Men vi bruker sjelden våtservietter. Foretrekker vanlig klut og vann.

Men veldig kjekt med våtservietter når man er ute på tur! Vi har alltid en pakke med X-tra-våtservietter i bilen. Nyttig for både store og små :-)

Jeg bruker ikke våtservietter med mindre jeg må, prøver å bruke vann og olje på vanlig dopapir. Men til turer har jeg med våtservietter, og kjøper da Asan. De koster en del pr pakke, men siden vi bruker dem sjelden blir det ikke dyrt.

I barnehagen bruker de det derimot daglig, og de har den blå og hvite pakken fra Coop, tror jeg..? Er ikke glad i våtservietter, men forstår at det gjør hverdagen enklere i barnehagen..

Har prøvd flere "sunne" solkremer- fåes kjøpt i helsekostforrestninger, men den som vinner i behagelig lukt og veldig enkel å smøre på (samt at ungene ikke blir hvite/blå) er Dr.Hauschka!

Våtservietter til stelleveske/på tur: Coops X-tra

De er passe våte, billigst, og, ikke minst uten lumske stoffer(iflg.tester)

Har prøvd flere "sunne" solkremer- fåes kjøpt i helsekostforrestninger, men den som vinner i behagelig lukt og veldig enkel å smøre på (samt at ungene ikke blir hvite/blå) er Dr.Hauschka!

Våtservietter til stelleveske/på tur: Coops X-tra

De er passe våte, billigst, og, ikke minst uten lumske stoffer(iflg.tester)

Samme som oss det!

Men veldig kjekt med våtservietter når man er ute på tur! Vi har alltid en pakke med X-tra-våtservietter i bilen. Nyttig for både store og små :-)

Jeg har også våtservietter i stellebagen. Men unngår å bruke så sant jeg kan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...