Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lilly emilie
Skrevet

Jeg har gutter på 3 og 5 år. Det er sjeldent jeg finner klær til dem jeg er veldig fornøyd med og som jeg synes er skikkelig fine. Så hvis jeg finner noe- så kjøper jeg likens til begge to.

Skrevet

Har egentlig ikke sansen, synes hvert barn skal være enkeltindivider med egen stil. Men når vet jeg at 5-åringen hadde blitt svært lykkelig om hun og lillesøster hadde like kjoler, så jeg har tenkt at jeg skal kjøpe like sommerkjoler til dem. Så i teorien er jeg i mot, men ikke helt i praksis! :-)

Skrevet

Jeg kjøper nesten aldrig like klær til jentene mine, men mormoren deres gjør det iblant.

Det jeg gjør er å iblant kjøpe klær som på en måte kanskje er fra samme serie med samme farger etc. F.eks. så har Okaidi utrolig mye fint som passer sammen og kan mikses og matches. Eller like klær i forskjellige farger.

Men jeg synes ikke det er "teit" hvis de går kledd likt. Lillesøster er veldig stolt hvis hun har like klær som storesøster. Grunnen til at jeg ikke kjøper likt er at lillesøster arver veldig mye fra storesøster og da har hun på en måte "samme" klær i flere år - det synes jeg er kjedelig... :-)

Skrevet

Blir ikke så mye likt på mine to, da de er gutt og jente - men det kan være OK at søsken har like klær, bare de ikke har det bestandig...! Mye verre med ektepar i lik grilldress, syns nå jeg ;o)

Skrevet

Jeg synes det er tøft når det bare er en gang i mellom.

Niåringen min ville gjerne vært likt kledd som den kommende lillesøsteren, men det spørs om det blir så lett med den aldersforskjellen...

Skrevet

Jeg synes det er tøft når det bare er en gang i mellom.

Niåringen min ville gjerne vært likt kledd som den kommende lillesøsteren, men det spørs om det blir så lett med den aldersforskjellen...

Det går ikke med to gutter med 5 1/2 års mellomrom heller... *Har vært på jakt i dag*

Skrevet

Det går ikke med to gutter med 5 1/2 års mellomrom heller... *Har vært på jakt i dag*

Så han ville vise seg fram i går?

Kult :-)

Har ikke Mothercare 1-8 avdeling? *tenke*

Skrevet

Så han ville vise seg fram i går?

Kult :-)

Har ikke Mothercare 1-8 avdeling? *tenke*

Ja, det var ikke mye sjenanse å spore i går gitt :-)

Må visst til London ser det ut for... *Sukk*

Skrevet

Ja, det var ikke mye sjenanse å spore i går gitt :-)

Må visst til London ser det ut for... *Sukk*

Jeg synes _absolutt_ du skal komme deg til London :-)

To gutter må vel bli bra, vel? Det er lissom guttemamma du er :P

Gjest neofix
Skrevet

Jeg kler ikke mine likt, og syns det ser temmelig teit ut når unger går likt kledd. At ett og annet plagg kan være likt er greit, men når hele antrekket er identisk... Nei, jeg liker det ikke.

Skrevet

Jeg synes _absolutt_ du skal komme deg til London :-)

To gutter må vel bli bra, vel? Det er lissom guttemamma du er :P

Ja, jeg MÅ komme meg til London. *Desperat*

Rart at du sier det med guttemamma, to av venninnene mine har sagt dat samme i dag. Kanskje det er noe i det? ;-)

Skrevet

Ja, jeg MÅ komme meg til London. *Desperat*

Rart at du sier det med guttemamma, to av venninnene mine har sagt dat samme i dag. Kanskje det er noe i det? ;-)

Jeg synes det samme om meg selv da, bare jentemamma altså...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...