Gå til innhold

Ny info hos Verdens Barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flott at Vedens Barn sender ut et slikt brev. Skulle ønske at vår adopsjonsforening , Adopsjonsforum,gjorde noe tilsvarende.

Hei,

AF sendte tidligere ut kvartalsbrev til sine søkere, basert på land, men jeg tror at de etter hvert fikk så mange tilbakemeldinger på at disse brevene ikke var gode nok informasjonsmessig (vi som fulgte med på nettet visste jo allerede hva som stod der, stort sett), og at de derfor har valgt å droppe dem. I stedet satser de på å oppdatere hjemmesiden sin oftere. Så vidt jeg kan se er Kina-sidene oppdatert i dag, men jeg følger ikke med på den, så jeg aner ikke hva nytt de har lagt inn. De har i alle fall oppdatert Colombiainformasjonen, og vært ekstra flinke til å legge ut informasjon :-D

Beste hilsenfra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...