Gå til innhold

Forslag til gul mat?

Anbefalte innlegg

Gjest Mom33

Du vet, det er alltid noen som reagerer - og det enklere for meg å kutte ut den lille boksen, enn å måtte argumentere for hvorfor den står der :)

Men det er som oftest mindretallet, så jeg tror nok de fleste er som deg!

Selv ikke jeg ville reagere på Banos på en slik dag!

Og jeg er kjent for å være mega-sær hva sukker til ungene angår!

;-)

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

5

• Gemini

3

• carma

3

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust

*ler*

Ok - da skal jeg vurdere å kjøpe inn en boks bare for å glede barna :)

Hvordan går det med megen din? Du skulle ta noen medisiner, ikke sant, mot magesåret?

Svigermor mener mannen min har magesår.... Kanskje han skulle tatt en ny legesjekk?

Hvilke medisiner skulle du ta?

Tror ikke konditorfarge er usundt.

Og om det er det er de forgiftet allerede - vi bruker det ganske ofte...

Grønne pannekaker er moro :)

Grønne vafler også!

Husker ennå min lille fetters forskrekkede ansiktsuttrykk da han fikk en grønn vaffel for ca 20 år siden, og det rett etter middagsluren sin. Jeg tror han følte at han fortsatt var i drømmeland... hihi

Gjest Persille

Hvordan går det med megen din? Du skulle ta noen medisiner, ikke sant, mot magesåret?

Svigermor mener mannen min har magesår.... Kanskje han skulle tatt en ny legesjekk?

Zantac har jeg fått...

Det går mye bedre :) Det er ikke vondt lenger, og jeg har spist relativt normalt de siste to dagene. Prøver å tenke litt på å unngå for sterk kost, man trenger jo ikke provosere det.

Og så prøver jeg å fokusere på å ta det litt med ro, ikke bli sint, ikke stresse, ta en ting av gangen - og ha litt tid for meg selv til å slappe av om kveldene, ikke bare jobbe til jeg legger meg f.eks.

Veldig hyggelig at du spurte :)

Annonse

Gjest Persille

Og - du kan godt be ham gå til legen, ellers blir det bare verre, ta det fra en som aldri gjør sånt tidsnok ;(

Gjest Persille

Grønne vafler også!

Husker ennå min lille fetters forskrekkede ansiktsuttrykk da han fikk en grønn vaffel for ca 20 år siden, og det rett etter middagsluren sin. Jeg tror han følte at han fortsatt var i drømmeland... hihi

*ler*

Men det ser jo ikke bra ut da...

Vi hadde rosa pannekaker til middag for litt siden, og jeg må innrømme at det byr meg litt imot. Det smaker det samme - men det er bare så rart, uspiselig på en måte :)

Gjest Mom33

Banos på brødskive innimellom er overhodet ikke noen krise, bortsett fra at det smaker pjuk da og at "fersk" banan er mye bedre :)

Og DET er jeg enig i, Banos har jo ingen kjent smak overhode. I alle fall ingen som kan sammenliknes med banan.

Men det spiller jo ingen rolle hva jeg synes er godt, da, ungene har sin egen smak.

:-)

*ler*

Men det ser jo ikke bra ut da...

Vi hadde rosa pannekaker til middag for litt siden, og jeg må innrømme at det byr meg litt imot. Det smaker det samme - men det er bare så rart, uspiselig på en måte :)

Neida, jeg skjønner godt at ha kviet seg litt for å smake på vaffelen...

Noe lignende skjedde en gang under en personalfest et sted jeg jobbet. Vi var mange unge arbeidstakere, og noen hadde da kommet opp med ideen om å farge både bolledeig og vaffelrøre, tror vi brukte både gul, grønn og rosa farge. Dvs jeg var ikke med å bakte, men vi prøvde å selge dette til utenforstående... Det ble en blandet reaksjon på vår hyggelige gest, for å si det sånn... ;-)

Annonse

Gjest Persille

Neida, jeg skjønner godt at ha kviet seg litt for å smake på vaffelen...

Noe lignende skjedde en gang under en personalfest et sted jeg jobbet. Vi var mange unge arbeidstakere, og noen hadde da kommet opp med ideen om å farge både bolledeig og vaffelrøre, tror vi brukte både gul, grønn og rosa farge. Dvs jeg var ikke med å bakte, men vi prøvde å selge dette til utenforstående... Det ble en blandet reaksjon på vår hyggelige gest, for å si det sånn... ;-)

*ler*

Men moro da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...