Gå til innhold

Forslag til gul mat?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

5

• Gemini

3

• carma

3

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Men jeg har litt av hvert da :)

Og det blir så dumt å ha ting på bordet som ikke alle kan spise...

Åja, trodde ikke du hadde såååå små jeg sjø. :o)

Skal du _bare_ ha gul mat? Mine to hadde sultet... ;o) Er prim gult nok? Misværost er ganske gul selv om det er "brunost". Kålrot.

Annonse

Annonse

Kom på frukten Physalis. Den som ser helt vissen ut (den som har de tørre bladene utenpå)

Barna synes den er kjempegod.

Gurkemeie er direkte smakløs, men gir bedre gulfarge enn konditorfarge.

Hva med eggesalat?

Hakk egg og bland med majones. Smak til med salt og pepper. Ingen slankekost, men pytt sann, på en gul dag er vel alt lov :0)

Eplemost med gurkemeie er godt og gult :0))

serendipity

Jeg visste ikke at det var du som skulle spise måltidet Persille forbereder her... ;-)

Det er mye gult som jeg syns smaker vondt også, men andre liker det jo fordet.

Mulig jeg kommer uinvitert ;-)

Selv ikke engang poden spiser Banos.... BAnos og Sunda er bare IKKE spiselig, så det SÅ! ;-)

Gjest Persille

Åja, trodde ikke du hadde såååå små jeg sjø. :o)

Skal du _bare_ ha gul mat? Mine to hadde sultet... ;o) Er prim gult nok? Misværost er ganske gul selv om det er "brunost". Kålrot.

Hadde tenkt å forsøke på bare gult ja :)

Men er ikke sikkert det går da, får se hva jeg finner...

Gjest Calóni

Neida, jeg skjønner godt at ha kviet seg litt for å smake på vaffelen...

Noe lignende skjedde en gang under en personalfest et sted jeg jobbet. Vi var mange unge arbeidstakere, og noen hadde da kommet opp med ideen om å farge både bolledeig og vaffelrøre, tror vi brukte både gul, grønn og rosa farge. Dvs jeg var ikke med å bakte, men vi prøvde å selge dette til utenforstående... Det ble en blandet reaksjon på vår hyggelige gest, for å si det sånn... ;-)

Jeg hadde med meg kake med grønn glasur, og søstra mi kake med turkis glasur på karneval på skolen. Det var stor stas! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...