Gå til innhold

Når gi ut bursdagsinvitasjoner før selskapet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tatjana

For min egen del vil jeg si ca en ukes varsel. Vi bor slik til at man ikke uten videre kan hive seg rundt og få tak i gave på kort varsel. Samtidig er det greit at det ikke er så langt varsel at man glemmer hele bursdagen før man endelig skal dit :-).

Har du selskapet en lørdag, så vil jeg si senest mandagen før. Helst lørdagen før.

Så tidlig som mulig hadde jeg nær sagt! :o) Gjerne en uke før, en eller to dager før kan være i knappeste laget. Man skal jo rekke å kjøpe gave, vaske pentøyet etter forrige gangs bruk og ikke minst finne ut hvordan man skal komme seg fra jobb så tidlig at man rekker å hente avkommet, komme seg hjem, få det pyntet og få det avgårde til kl. 17!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...