Gå til innhold

Så enkelt at selv mor kan klare det? Nope.(duplo)

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem. Pjokken er sint fordi hans moder ikke greier å bygge sammen Byggmester Bob-duploen hans!:-/

Jeg vil jeg vil, men jeg får det ikke til. Delene ligger i en kasse sammen med minst tusen andre duploklosser, og jeg husker ikke hvordan de hersens kjøretøyene skal se ut.

Finnes det kanskje en nettside der man kan se hvordan de ulike bilene ser ut? Med store, fine bilder fra alle vinkler helst...? *S*

Gode Gud så gørr det er med disse guttelekene. Misunner av og til dere som kan sitte og perle med småjentene deres.

Fortsetter under...

Å takk, din engleknupp! Store bilder kan man også få:-)

Ganske flaut at man ikke skal få til å bygge med klosser som er beregnet for toåringer, haha!

Annonse

Gjest Ulvinnen

Hvorfor kan du ikke perle med gutter? Mine gutter (6 og 4) har i perioder vært helt hekta på perling, der hjerteforma har vært det helt store.

"Hvorfor kan du ikke perle med gutter?"

Det lurte jeg også på...

Men jeg for min del var veldig glad da mine barn (og ders venner) var over perlealderen. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har klart å brenne meg når de små mesterverkene måtte strykes :(

Minstemann her elsket perling han. I det hele tatt er han svært kreativ, noe mor dessverre ikke er :o) Han er 9 år og kan strikke og brodere og skjære ut dyrefigurer i tre. Dessuten lager han stadig papirfigurer.

Han syr igjen hull i klærne sine og i sokkene.

Hvorfor kan du ikke perle med gutter? Mine gutter (6 og 4) har i perioder vært helt hekta på perling, der hjerteforma har vært det helt store.

Jasså? Kanskje jeg skal gjøre et nytt forsøk? :-) Har prøvd før, men da satt han bare og bygde sandslott av perlene og skjønte ikke vitsen i det hele tatt. Min er halvannet år yngre enn din yngste da.

Minstemann her elsket perling han. I det hele tatt er han svært kreativ, noe mor dessverre ikke er :o) Han er 9 år og kan strikke og brodere og skjære ut dyrefigurer i tre. Dessuten lager han stadig papirfigurer.

Åh, det var gutten sin det! Sånn vil jeg at min også skal bli, men til nå har han vist minimalt med interesse for den typen sysler:-)

Imponerende 9-åring :-)) Min niåring kan ikke skilte med samme kvalifikasjoner, "selv om" hun er jente.

Annonse

Jasså? Kanskje jeg skal gjøre et nytt forsøk? :-) Har prøvd før, men da satt han bare og bygde sandslott av perlene og skjønte ikke vitsen i det hele tatt. Min er halvannet år yngre enn din yngste da.

Du kan gjøre et nytt forsøk, men vent til han blir litt større. Det er tidlig for perling ennå

synes

Her bygges det nesten bare lego, togbane og puzzlespill. Jentene her i huset er bare intressert i perling i bhg og skole, det er egentlig veldig greit så slipper jeg alle de tusen perlene rundt i hele huset. :)

Jeg har blitt skikkelig flink til å bygge, men nå har jeg jo hatt noen år å øve på siden de er fire og seks år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...