Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tegningene er veldig spesielle, mye svart, spisse fjes/"snuter" på tegningene. Lurer på om tegner eller forfatter heter noe med Iben.... Kanskje dansk?

Handler i alle fall om Fia og farmor, de skal til barnehagen og hun vil bestemme hvor de skal gå og hva hun skal ha på. De spise kyllingvinger og kaster fra seg beina mens d går :-)

Åja - Fiat og farmor, ikke Fia! :o) De er kjempesøte! Men de er på vei hjem fra barnehagen, ikke til barnehagen som hos Lillesøster og farmor. :o)

Fortsetter under...

Vi har alle bøkene i serien, og vår Lillesøster elsker dem! Storebroren på 6 år har lest dem selv nå som han har begynt å lese bøker. Flott lesetrening!

I tillegg til de du nevner har vi

Lillesøster hos tannlegen - Lillesøster tar med alle kosedyrene sine til tannlegen, for de har jo også hull i tennene!

Lillesøster på legevakten (ny i vår) - Lillesøster brekker armen og må ta på gips, men det er neste værst for pappa som besvimer da Lillesøster får sprøyte

Lillesøster går til barnehagen - Lillesøster kler på seg sjøl, og vil ikke ha støvler på enda det regner. Det ender med at Farmor lar Lillesøster bestemme over hva den ene foten skal ha på, og farmor bestemmer hva den andre foten skal ha på. Så går de til barnehagen i pøsregnet.

Gjest prust

Åja - Fiat og farmor, ikke Fia! :o) De er kjempesøte! Men de er på vei hjem fra barnehagen, ikke til barnehagen som hos Lillesøster og farmor. :o)

Stemmer, stemmer! Fiat var det :-)

Og det er jo selvfølgelig vesentlig at de skal hjem fra barnehagen når de spsier kyllingvinger på veien.... Det er vel ikke så vanlig å ha det til frokost :-)

Takk for oppklaring.

Gjest prust

Her er hele lista:

Lillesøster går til barnehagen

Lillesøster hos tannlegen

Lillesøster i butikken

Lillesøster på legevakten

Lillesøster på skitur

Lillesøster skal tisse

Lillesøster spiser frokost

Takk! Da må jeg ha meg en tur i bokhandel en dag. Var der forresten i går. Fant en fornøyelig bok om ei jente og sydensauene! Husker ikke navnet på henne. Det er ei bok til med henne og elgene :-)

Vi skal på hyttetur i helga, og jeg har pakket ned en del bøker vi kan lese sammen. Koselig!

Takk! Da må jeg ha meg en tur i bokhandel en dag. Var der forresten i går. Fant en fornøyelig bok om ei jente og sydensauene! Husker ikke navnet på henne. Det er ei bok til med henne og elgene :-)

Vi skal på hyttetur i helga, og jeg har pakket ned en del bøker vi kan lese sammen. Koselig!

Pija Lindenbaum - "Gitte og sydensauene", "Gitte og elgbrødrene" og "Gitte og gråulvene".

Annonse

Gjest Mom33

Her er også bøkene populære, men herregud, ungene lærer jo så mye rart!

Den boka med lillesøster i butikken, der hun stjeler en smågodt og så spytter den tilbake i boksen, den sleit vi lenge med. Ungene mine hadde ikke engang tenkt at det gikk an, men jaggu fikk de ideer!

Litt det samme med pulverheks-bøkene, der er det også nokså slett moral; han tyven kommer unna det meste.

Ja-ja, noe skal det være.

Gjest Calóni

Her er hele lista:

Lillesøster går til barnehagen

Lillesøster hos tannlegen

Lillesøster i butikken

Lillesøster på legevakten

Lillesøster på skitur

Lillesøster skal tisse

Lillesøster spiser frokost

Der kom bibliotekaren inn på banen, ja! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...