Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lillesøster har vært tørr på dagtid i en drøy måned nå. Hun har også vært så godt som tørr hver eneste natt de siste månedene, så vi tenkte vi kunne ta nattbleien i sammen slengen. Hun er 2,5 år.

Det gikk veldig fint i starten, men så hadde hun to uhell etter hverandre. Så gikk det fint ei uke til, og så ett nytt uhell.

Det jeg lurer på er om dette er vanlig eller om jeg skal la henne ha nattbleie på en stund til. Gjør jeg noe dumt ved å la henne ha den på for "sikkerhetsskyld?" Hun er ikke av typen som tisser i bleien om hun får sjans. Sluttet med bleie mens hun gikk med bleie, kan du si. Den var tørr og hun tisset på do.

Eller skal vi ta de uhellene som kommer og tenke at dette er en innkjøringsfase?

Storesøsteren er sengevæter, så vi er ikke vandt med natt- tørre barn =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224962-nattbleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg adde fortsatt å la henne sove uten bleie, med tiselaken.

Mine unger hadde også endel uhell i starten, men det gikk seg til etter noen måneder. Uhellene ble sjeldnere og sjeldnere.

Jeg kommer fra en familie med sengevætere selv, og har tatt alt som er tørt som en kjempebonus :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224962-nattbleie/#findComment-1688641
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...