Gå til innhold

Godkjent for barn nr.2!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med godkjenningen! ;-)

Hvilken region hører dere til og hvor lang tid brukte de?

Vi tilhører Region Nord.

Vi ble registrert 8 Februar, men i og med at det har vært en del kursvirksomhet i regionen vår, begynte de saksbehandlingen 20 Mars. Vi ble godkjent 27 Mars. Så i realiteten brukte de 1 uke!

Det er kjapt jobba synes nå jeg :-)

Gjest sa-mamma

Vi tilhører Region Nord.

Vi ble registrert 8 Februar, men i og med at det har vært en del kursvirksomhet i regionen vår, begynte de saksbehandlingen 20 Mars. Vi ble godkjent 27 Mars. Så i realiteten brukte de 1 uke!

Gratulere.Føles hærlig tenker jeg......håper de holder seg så langt nede på ventetid en stund til=)

Kjære dere!

Vil nå bare gratulere nok en gang med ett steg videre i familieforøkelsen!!

Gleder meg sammen med dere, og håper det går kjemperaskt i tiden fremover.

Vi er jo et stykke foran dere i løypa, men snart er det dere som sitter og venter på tur til å reise til etiopia og bli kjent med ett barn til..

Synes vi har ventet lenge nå, men for all del, VI SKAL IKKE KLAGE når vi ser hvor lenge enkelte venter...

lykke til videre i prosessen, bare skynd dere å få samlet de papirene så er dere i samme køen som oss!!!

ps vi snakkes

thuva1365380402

Vi tilhører Region Nord.

Gratulerer med godkjennelsen. Så heldige dere er som bor i en region som bruker så kort tid.

Vi venter fremdeles på godkjennelse for nr. 2, og vår søknad ble registrert hos Region Sør 19. desember 2005. Vi har ikke hørt noenting ennå. Begynner nå å bli lei denne ventinga. I brevet de sendte så skulle de bruke ca. 2 mnd.

Annonse

Hei, hei og graulerer så masse!!!

Det har jo gått superrakst frem til nå. Håper det løsner i Etiopia og, så kanskje dere er fire til jul:O)

Har forresten mistet mailadressen din i et stort pchavari, så hvis du oppdaterer meg kan det jo hende jeg klarer å få sendt en mail....

Klem fra

Gratulerer med godkjennelsen. Så heldige dere er som bor i en region som bruker så kort tid.

Vi venter fremdeles på godkjennelse for nr. 2, og vår søknad ble registrert hos Region Sør 19. desember 2005. Vi har ikke hørt noenting ennå. Begynner nå å bli lei denne ventinga. I brevet de sendte så skulle de bruke ca. 2 mnd.

GRATULERER SÅ MYE MED GODKJENNINGEN!! Er det ikke en herlig følelse??

Vi fikk godkjenningen for barn nr 2 i posten på Fredag. Vi ble godkjente 27. Mars :-)

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...