Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Storesøster var 14 mnd da lillesøster ble født. Vi kjøpte en Simo Tvillingtrille som jeg ikke ville byttet mot noe i hele verden!

Den var romslig for begge to. Selv for lillesøster som brukte Freykas pute og lå i voksipose (ble født på vinteren).

Det var skillevegg mellom sittedelene som gjorde det vanskeligere for en nysgjerrig storesøster å fikle på lillesøster.

Ryggene var separat helt nedfellbare, slik at lillesøster fikk ligget flatt selv om storesøster satt. Men begge kunne legges helt ned.

Vogna var god å trille for meg også.

Den er forresten ikke i bruk...

Storesøster var 14 mnd da lillesøster ble født. Vi kjøpte en Simo Tvillingtrille som jeg ikke ville byttet mot noe i hele verden!

Den var romslig for begge to. Selv for lillesøster som brukte Freykas pute og lå i voksipose (ble født på vinteren).

Det var skillevegg mellom sittedelene som gjorde det vanskeligere for en nysgjerrig storesøster å fikle på lillesøster.

Ryggene var separat helt nedfellbare, slik at lillesøster fikk ligget flatt selv om storesøster satt. Men begge kunne legges helt ned.

Vogna var god å trille for meg også.

Den er forresten ikke i bruk...

Hva slags pris har du tenkt deg for denne vognen, og hvor mange sesonger er den brukt?

Jeg bor i Oslo by the way.....!

Hva slags pris har du tenkt deg for denne vognen, og hvor mange sesonger er den brukt?

Jeg bor i Oslo by the way.....!

Vogna er kjøpt på nyåret 2001 og ble brukt jevnlig til høsten 2003.

Den ser ikke helt ny ut, men er langt fra utslitt.

Pris? Vel, lurer på om vi ikke har lov til å skrive slikt her på dol. MEn du kan jo ta kontakt på [email protected], så kan vi snakkes der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...