Gå til innhold

Vet du hvor høy Petter Stordalen er?

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Har nok ikke deg på msn nei.

Msn-adressen min vil jeg ikke legge ut her, men om du kontakter meg på gemini1970 at gmail dot com så kan vi evt. utveksle msn-adr der, om ikke du vil legge ut din

Sender deg en mail jeg da!

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

5

• Gemini

4

• sheba

3

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Trukke det assa. :)

Men jeg er enig med dere som synes fyren er digg. Selv jeg kan se at han er en kjekk mann.

Det er mange av disse dvergene rundt forbi. Se i Hollywood. Halparten av gutta når jo ikke Stordalen til knærne engang.

*hyler av latter* nå fikk jeg visse assosiasjoner her!!

hahaha huffameg! :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Har nok ikke deg på msn nei.

Msn-adressen min vil jeg ikke legge ut her, men om du kontakter meg på gemini1970 at gmail dot com så kan vi evt. utveksle msn-adr der, om ikke du vil legge ut din

Her er min msn-adresse hvis du vil legge meg til:

[email protected]

Skrevet

Pen er vel kanskje ikke rette å si. Men kjekk, det er han. Iallfall til å være på den alderen.

Selv hadde jeg tatt han kun for pengene :P

usj

Skrevet

Han er over 1,60.

Flaks for han at har utseende med seg ;)

Øh? Blir litt forvirra av det blinkefjeset. Hvis du seriøst mener at han er kjekk er jeg dessverre nødt til å gi deg opp for all framtid. Det var en spøk, ja...?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Øh? Blir litt forvirra av det blinkefjeset. Hvis du seriøst mener at han er kjekk er jeg dessverre nødt til å gi deg opp for all framtid. Det var en spøk, ja...?

Det er ikke en spøk :)

Skrevet

Det er ikke en spøk :)

Jaja. Det var jo synd, Og så nå når jeg virkelig begynte å få sansen for deg:-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jaja. Det var jo synd, Og så nå når jeg virkelig begynte å få sansen for deg:-)

He he..Ingen er perfekt, vet du ;)

Gjest jubbbbler
Skrevet

Trukke det assa. :)

Men jeg er enig med dere som synes fyren er digg. Selv jeg kan se at han er en kjekk mann.

Det er mange av disse dvergene rundt forbi. Se i Hollywood. Halparten av gutta når jo ikke Stordalen til knærne engang.

høye folk tjener mer og har mindre hjertekarsykdommer, jaja, men vi lave folk gjør det steinbra i Hollywood=)

Gjest ikke sign.
Skrevet

Han er nok ikke så lav som 158. Det er det bare dverger som er. Men han er veldig lav. Jeg gjetter på like over 160 cm.

Uhm, nei..man er ikke dverg om man er 1.58..Man defineres som kortvokst om man er under 1.50, og dverg om man er under 1.30-1.20(tror jeg, er ikke helt sikker på den siste der). Jeg er ganske liten selv(ca.1.55), men slett ikke dverg eller kortvokst ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Uhm, nei..man er ikke dverg om man er 1.58..Man defineres som kortvokst om man er under 1.50, og dverg om man er under 1.30-1.20(tror jeg, er ikke helt sikker på den siste der). Jeg er ganske liten selv(ca.1.55), men slett ikke dverg eller kortvokst ;o)

Jeg tror egentlig dverg er en politisk ukorrekt måte å beskrive minifolk på, så jeg tror ikke betegnelsen gjelder for dem under 130 cm. heller. :)

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Jeg tror egentlig dverg er en politisk ukorrekt måte å beskrive minifolk på, så jeg tror ikke betegnelsen gjelder for dem under 130 cm. heller. :)

Husk at det er forskjell på kvinner og menn her da.. ;)

Skrevet

Han er nok oppunder 1,70. Har møtt ham.

Da er ikke du så høy som du tror, Stordalen er knapt 1,60. :o)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Da er ikke du så høy som du tror, Stordalen er knapt 1,60. :o)

I gårsdagens Dagblad sier Petter Stordalen: Jeg trives med mine 171 cm!

Stemmer med mine observasjoner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...