Gå til innhold

Blande kremer


chiara

Anbefalte innlegg

Kan jeg blande mycostatin og purelan / ungetum m? Hvor får en kjøpt albueskjell i Oslo? har vært på 2 apotek og 2 helsekost butikker men de hadde aldri hørt om det ? Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjære chiara.

Hvorfor vil du blande disse kremene? Mykostatin er mot soppinfeksjon og er ganske feit, så det skulle være unødvendig å blande.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder albueskjell kan du jo ringe på de ulike barselavdelingene og spørre om de har? Jeg fikk mine på barsel på RiT uten å betale for dem, nå tar de en tier pr. stk. tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kitekatt

Albueskjell var å finne i fjæra på Vestlandet tidligere. Finner aldri noen nå! Finnes forøvrig ikke i havet i Østlandsområdet, så de jeg lånte på Aker måtte jeg levere igjen.

Hadde ellers bedre hjelp av en salve som heter Lansinoh. Fåes i små tuber (veldig drøy) på Apoteket og på Babyshop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...